Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Pelle Ledin

« · 514377 Till forumet

Sv: Pelle Ledin
Haha, kan inte låta bli att klippa in ett inlägg från FBK:s officiella forum, trådrubriken är "Prestberg klar för Luleå!:

"Enl säker källa med insikt är Pelle förlorad för FBK.
Han ingår i en bytesaffär med Luleå.
Ledin + Savalahti in - Pelle ut.
Vad f*n är det som pågår?
Kallar till allmänt uppror för att rädda Pelle kvar i Värmland!
Basta! "

Det värsta är att skribenten på fullt allvar verkar tro att det är sant. Silly season har startat rekordtidigt i år... ;-=
Kommentera

Albert Hall: Tala om att vi skulle byta ner oss om det där var sant
Kommentera

Lövva:

Det är inte sant. Varför skulle FBK bemöta sig om att byta spelare om dom vill ha en kontraktslös sådan? Möjligen för att minska lönekostnader, men det är nog inte särskilt aktuellt i FBK:s fall.
Kommentera

Albert Hall:Riktigt humoristisk läsning. En annan fortsätter:

"Jag har, enligt mycket säkra källor, höra att det är värre än så.
För att vi skall få ledin måste vi lämna hela Jönssonligan; Pelle, Jörgen och Nordan. Dessutom 2 backar som lule får välja fritt. Detta har Loob sagt ja till. "

Jönsson i Luleå! Då avgår jag som luling. Den gnälldivan har inget att hämta i Luleå. Jisses vilka rykten. Börjar bli rätt lugn nu att allt bara faktiskt är svammel. Pelle stannar nog.
Kommentera

Vivix:

Jag tror (hoppas) att inlägget du citerade var ironiskt menat... Annars borde någon se till att han (hon?) blir hämtad för vård.
Kommentera

Albert Hall: Jag hoppas jag med. Tyvärr framgår ingen som helst ironi i hela tråden. Alla verkar ta detta på fullaste allvar.

Hmp man blir ju fan förolämpad. Som att vi skulle vilja byta bort Ledin mot vad skit som helst. :)
Kommentera

« · 514377