Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Pinsamt Luleå

« · 479039 Till forumet

Sv: Pinsamt Luleå
Portello: En ny dag...
Om domaren hade hållit den nivå som sattes av ryssen, vars namn jag har glömt, hade matchen fått ett helt annat förlopp.
I och med att han släppte allt i första var han chanslös i andra och tredje. Dansbaneslagsmål brukar betyda dåligt lagd ribba av domaren,
Spelare är människor i bästa fall. När hormoner och adrenalin får ta över kan dom bli nåt helt annat.
Därför har vi domare på isen...
Kommentera

Kickan: ..... surrar fortfarande om Sjögren ......... ta det i Brynäs gästbok !
Kommentera

kamsen: Andra sidan rinken? Kalle ramla ju ihop nedanför Timrås klack och borta klacken är ju precis bredvid har du glömt var det hände? Nåja stort av Ågi att besöka Niklas i alla fall!

Såg på utvisningsligans 10 första! Tyckte mig hitta två TIKare med där, Vet inte vart våra spelare är men inte var dom med där!
Lycka till mot Modo ikväll!
Kommentera

Linkan: Älsklingar och Gläfsare bland de 25 mest utvisade:

5. Sanny Lindström 83min
10. Niklas Nordgren 69min
21. Niclas Wallin 58min
22. Per Ledin 58min
Kommentera

nappen: Där Wallin har ett högre snitt än Nordgren. Enligt swehockey iaf...
Kommentera

mattias - 74: spela på gränsen är väl en sak men slå ut 4 tänder på en spelare det är misshandel. visst det var dålig att nordström inte fick två minuter men det fick inte heller casselstål när han tacklade nordgren en meter från sargen så han skade axeln så det är inte första gången det händer. Luleå är över huvudtaget inte ett spelande lag utan deras taktik är att reta motsåndarna tills de slår tillbaka och då blir det storslagsmål.
kommer ihåg för två sesonger sedan när timrå mötte Luleå i slutspelet ja vad vart det då STORSLAGSMÅL det är inget nytt att det händer mot just det laget. konstig nog ligger nästan ingen luleå spelare med i toppen av utvisnings ligan men de har ju bulan det säger väl allt. När Sjögren tacklade han så var dset ett jävla liv på alla Luleå fans att han skulle stängas av och nu efter Åkerströms agerande så skriver de på sitt forum att lill-kenta gnäller för ingenting när en spelare får lite ont och att han förtjänar en fetsmäll när timrå kommer upp nästa gång. de visar ju att även spelet har smittat av sig på supportrarna, jag säger inte alla men vissa. sen dina sista ord om Styf visst han kan spela fult ibland men han är oftast på rätt sida om den berömda gränsen. visst han är över den med det är få spelare som inte är det ibland. Men om man jämnför Styfs agerande på planen med T.ex. justin williams så är Styf lugn i jämnförelse. han fick en tackling av jonte sen var han med handskarna upp i ansiktshöjd i närstriderna
Kommentera

sevve: Inblandade spelare och ledare har släppt det där nu. Gör detsamma vet jag. Ny match ikväll.
Kommentera

Hälge: Ja. 0,02min/match mer...
Kommentera

sevve: Och en annan lliten sak. För det första. Försök att sätta lite punkter samt kommatecken samt börja ny mening med stor bokstav.Blir så mycket lättare att läsa då.

Och för det andra, Mattias -74 är leksing, inte Luling. :)

Välkommen hit till Hockeysnack och Luleås gb.Hoppas du ska trivas.
Kommentera

nappen: Visst är det spännande med fakta ?

Som du skrev det så såg det inte ut som det, endast därför jag roade mig med att visa att det inte alltid är som det ser ut.
Kommentera

Chief: Modin är i alla fall fortfarande sur över Luleåspelet, sevve kanske är hans alias?

Det har redan konstaterats att den vackraste tiden på året i hockeysnack är dagarna mellan matcher i den så kallade derbygruppen.
Kommentera

El Maco: Intervjun med Modin gjordes väl dagen efter matchen och då var ju den i färskt minne. Om han är proffsig, vilket jag tror han är, så har han redan släppt tankarna på den matchen idag. Det borde vi också göra.

Nu vinner vi ikväll emot Brynäs !!
Kommentera

Bo_Beast:

Vi måste vinna ikväll mot Brynäs. Vid händelse av förlust (Gud förbjude) så trillar vi ner på kvalplats.Dessutom har Brynäs två matcher mindre spelade samt tre poäng mer, så ikväll gäller det att vi plockar en trea.
Kommentera

« · 479039