Luleå HF

116698 inlägg · 888 ämnen

Pölsa-Luleå

« · 128238 Till forumet

Sv: Pölsa-Luleå
Lulekickan: Jo, jag förstår det. Måste faktiskt erkänna att jag på slutet inte kunde låta bli att skratta, om det nu var av nervositet över vad som väntar eller med tanke på att 5-0 målet faktiskt var ganska kul att titta på vet jag inte.

Grattis förresten till vinsten mot Brynäs.
Kommentera

Paddan: Nu ska du se att ni kommer få möta tama tigrar på lördag ;)
Kommentera

Lulekickan: Grattis och tack för försöket.

Ska fortsätta med mitt icke lycka till.
Kommentera

Portello: Med de tama avsluten som vi hade idag så tror jag knappt att Brynäs behöver ställa in skridskorna. Det är lika bra att vi singlar slant istället :)
Kommentera

Hälge: Vad hände egentligen i 3:e perioden? Blev ju ett X antal matchstraff.
Kommentera

Paddan: Tacktack, tackeliticktack Paddan! Uj så skönt att vi vann.

Modo verkar ju vara precis så sugiga som jag har sagt hela tiden. Hihi. Uj så gött! ; )

Att du skrattade var nog en ren försvarsmekanism för att slippa hamna i någon slags djup depression. Hockey kan göra en vansinnig.
Kommentera

Portello: Enligt webradoin heter orsaken Vinnerborg.

Matchstraffen kom efter slutsignalen..
Kommentera

Hälge: Prata så man förstår, pucko !

webradion, så klart.
Kommentera

Lulekickan: Kan nog stämma det. I och för sig så kände jag mig ganska lugn när tredje perioden började, men det berodde nog mer på att min värsta ilska lagt sig och jag redan hade erkänt för mig själv att vi hade förlorat matchen.
Men det är klart, för vissa tar det ju till långt in på nästa dag innan det gått över ;)
Kommentera

Hälge: Tack för grattiset och vassego. En uddamålsförlust mot HV på bortais känns väl inte så ryslig trots allt? Jag accepterade våran förlust borta mot HV borta i premiären hur lätt som helst, jag har ju tippat HV-VFHC i final.

Tack för att du ska fortsätta med ickelyckatillandet, det verkade ju funka bra. Himla oturslyckatillande de där som gjorde att vi förlorade mot såväl Korvkiosken som Linkping.
Kommentera

Lulekickan: Att vi förlorade känns inte så tokigt och på det sätt som vi verkar ha spelat (enl. webradion) så känns det som om vi har ett bra lag.

Det som irriterar är domarinsatsen (också enl. webradion).

Jaja, snart hockeykväll..
Kommentera

Lulekickan: Enligt nordnytt så visas det bilder på sportnytt,
Kommentera

Läckert mål av skuggan......
Kommentera

Portello: Ähh...divigt :-)
Kommentera

Det är väl förresten lika bra att man säger god natt på en gång, för jag vet inte om jag kommer att orka titta in här mer ikväll efter att ha tittat på matchen en gång till.
Kommentera

« · 128238