Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Silly season i Luleå

« · 287264 · » Till forumet

Sv: Silly season i Luleå
Titta vad jag hittade! Nu kan ni titta på videon till den bästa låten hur många gånger som helst. Ni kan tacka mig senare...

(alla andra låtar finns där också, om nån är dum nog att vilja se dom ;))
Kommentera

Snälla alla ni som postar filer, kan ni inte lägga filnamnet i filbeskrivning? Sista 3 filerna grejerna som postas hade jag redan, känns lite onödigt att dra ner dom då.
Kommentera

Tillägnad Paddan...
Kommentera

Portello: Den där var kul :)
Kommentera

Lulekickan: Tycker du att dom är så bra? Bara för din skull får jag posta den här då.
Kommentera

Portello: Dina musiktips är faktiskt knepigare än Paddeländets länktips. Snälla, säg att du inte hade låtarna sparade sedan tidigare utan hämtade hem dem för att posta dem här.
Kommentera

Portello: Hmm, då är det väl dags att jag postar en sån där "knepig" länk igen då. För att återställa nivån i gästboken till en mer seriös nivå.
Kommentera

Lulekickan: Tja, det kanske är det som är felet. Har iofs heller inte hört talas om märket på ljudkortet..."Stradivarius"...
Kommentera

Portello: Jösses, finns den där låten kvar trodde den fallit i glömska efter alla år:)
Kommentera

Lulekickan: Jomenvisst, eller så kan man ju faktiskt vara väldigt djärv och servera BÅDE gräddtårta OCH smörgåstårta.
Kommentera

Paddan: Förmodligen är väl felet att det är från 1800-talet och inte klarar nutida filer.
Kommentera

Paddan: Gräddtårta är lite tråkigt tycker jag så du kan väl sträcka dig till smörgåstårta åtminstone? Förresten kan man väl köra födelsedagsfesten före och efter matchen. Under matchen kan man ju fira att LHF är bästigast istället.
Kommentera

Tror Paddans länkande har smittat av sig. men jag postar "musik" istället.
Kommentera

Albert Hall: Kanske tur, med andra ord, att jag sitter på modemuppkoppling och dessutom inte orkat kolla vad som är fel med ljudkortet som vägrar fungera.
Kommentera

Portello: Den var ju originell om inte annat.
Kommentera

Lulekickan: Hmm, känner mig lite frestad. Men det känns samtidigt lite knepigt att äta tårta mitt under pågående match.
Kommentera

Portello: Ja, det var ju ehhh... bra?
Kommentera

Portello: Lite väl slemmig låt det där...
Kommentera

Paddan: De blir säkert glada om du hyr den. Passa på vetja!
Kommentera

Lulekickan:Jag tycker att Sverige skulle ha ställt upp med den här sången istället. Skulle sopa banan med dom andra bidragen. Sanna min ord.
Kommentera

Lulekickan: Hmm, tror du man kan hyra ishallen i Norrtälje? Vore väl iofs tråkigt att sitta där och se MoDo-Brynäs alldeles ensam...
Kommentera

Dysso: Nej, fast det krävs i regel en hel del sprit innan andra killar dansar. Alternativt att de desperat försöker få med en hem.
Kommentera

Dysso: Säkert är det så.

Kickan:Pekka gillar det, jag lovar.
Kommentera

Portello: Var har du sett att pekka gillar den? *hittar inget på forum*
Kommentera

Portello:

Men alla som gillar att sjunga och dansa är väl bögar!

Eller?
Kommentera

knaskamilla: Men aldrig är det så ofta som i schlagerfestivalen.
Kommentera

Dysso: Jaa, du...*funderar*
Kommentera

Hälge:

Vad hette den? Nästan så man skulle ladda ner den och lära sig melodin så man kan gå och nynna lite på den. Nog alldeles utmärkt för att driva alla på jobbet till vansinne...
Kommentera

Portello:

Med tanke på att det finns ganska många homosexuella är det kanske inte så konstigt om de råkar dyka upp i TV ibland...
Kommentera

Lulekickan: Japp.Pekka.
Kommentera

Dysso: Ja, den minns man ju lite av iaf.
Kommentera

Portello: Vem var gay nu då? Svenskarna?
Kommentera

Hälge: Jag har redan glömt den. Nåja, nu får jag ju köra igång CD:n igen så man kanske ska vara tacksam att Turkiets låt inte satte några djupare spår i minnet.
Kommentera

Hälge:

Det är klart, du kommer dansa fram som killen som sjöng Österrikes bidrag istället...
Kommentera

knaskamilla: Pekka blev ivarjefall minst sagt glad över den turkiska vinsten. En fråga. Måste det vara med någon person som är gay varje år?
Och snälla missuppfatta inte mig inte. har inget emot bögar.
Kommentera

Lulekickan: Jag kan ju säga att den här låten kommer inte jag att nynna på i morgon iaf. Ja, inte nu heller.
Kommentera

Albert Hall: Den spelas ju nu och jag tycker den är totalt värdelös. Hade Turkiet åtminstone brytt sig om såna småsaker som mänskliga rättigheter kanske jag hade sett mer välvilligt på deras bidrag.
Kommentera

Albert Hall:

Ja! Det var ju DET vi konstaterade när vi hörde den första gången...
Kommentera

Lulekickan: Jag tyckte den turkiska låten var lik den där landsplågan som dom torterad oss med redan. Kiss, kiss eller vad den nu hette.
Kommentera

Albert Hall:

Nej, det vet jag ju. Förlåt.
Kommentera

Hälge: Fast man kan ju alltid slå på ljudet på TV:n igen och försöka lyssna den här gången.

Den extremt korta kjolen fick noll poäng.
Kommentera

Hälge: Nej, däremot minns jag att sångerskan såg ut att vara rabiessmittad.
Kommentera

Lulekickan: Turkiet vann !

Är det någon som kommer ihåg hur den lät ?
Kommentera

Hälge: Jag har ju iofs inte sett mer än Slovenien plus sammanfattningen, men av det tyckte nog jag också att Sverige tillhörde de bättre.
Kommentera

Dysso: Jo, jag tyckte den var ok.
Kommentera

knaskamilla: Nej, jag ser inte schlagerfestivalen av såna skäl. Exempelvis konstataterade jag inte alls att den engelska tjejen hade väldigt kort kjol.
Det är inte min stil.
Kommentera

Albert Hall:

Har du också hört ryktet om att Tatu ska strippa om de vinner, eller vad?
Kommentera

Albert Hall:

Allvarligt, du tyckte Ryssland var bra? Jag har fortfarande ont i öronen...
Kommentera

knaskamilla: Jag tycker Ryssland får alldeles för lite poäng, jag.
Kommentera

« · 287264 · »