Luleå HF

116706 inlägg · 888 ämnen

Silly season i Luleå

« · 287496 · » Till forumet

Sv: Silly season i Luleå
willysson:

Aha..sorry..my misstake...du vet bäst:)
Kommentera

liepins: Stympade ska de vara, annars är det fortfarande VIKlund:)
Kommentera

Lulekickan: Om vi säger så här: din uppgift är att motivera mig att jobba:))
Kommentera

willysson:
Jo älgar gör säkerligen susen efter ett par omgångar..;)

Lulekickan:
Begreppet "en hjälpande hand" kan nog lätt förklara vad han menade.
Kommentera

liepins: Men framåt eftermiddagen får man nog ta fram tidningar på stymade älgar och sånt för att det ska funka:)
Kommentera

willysson: Eh, exakt vad menar du med "hjälper"?
Kommentera

willysson:
Jo vid närmare eftertanke ångra jag mitt sista inlägg..hehe
Kommentera

liepins: Kan nog funka ändå, tror jag:)
Kommentera

willysson:
Vet hur det är. Perfekt jobb för singel killar..;)
Kommentera

liepins: Varje morgon och kväll har jag starka behov:) Kan bli en sväng över dan med:)
Kommentera

Lulekickan: Hjälper du mig så delar vi lika;) tror det är 800-1000 per gång, man kan kalla det för prestationslön:)
Kommentera

willysson: Ja, fast jag skulle ju knappast bli rik på det jobbet. Det får väl bli äggdonation i så fall.
Kommentera

willysson:
Du jobbar väl där som behovare? När du har behov då..;)
Kommentera

Lulekickan: Annars vet jag att man får bra betalt p´å spermabanken med, inte heller dåligt jobb:)
Kommentera

Jäklar, tydligen går det (enligt länktipset) att leva på i princip bara Guinness.
Intressant.
Kommentera

Lulekickan:
Jo, var bara för dem som hade sällskap. Så antar att vissa pars sexliv skjöt i höjden där..
Kommentera

liepins: Man kan ju för deras skull hoppas att de åtminstone själva fick välja vem de skulle utföra testet med.
Kommentera

Suzanne:

Visste väl att det var nån som tyckte som jag. Tragiskt hur de utnyttjar oss ungdomar idag..verkligen...huja;)
Kommentera

Paddan: Frågan är ju om inte det bästa vore om gruppen inte fortlevde alls. Har svårt att tänka mig att någon annan än de närmast sörjande skulle köpa någon av deras skivor i alla fall.
Kommentera

liepins:

Fan vad hemskt.
Stackarna… så plågade studenterna måste ha varit.
Inte nog med att de måste tvinga sig själv till att ha sån där eländig och tråkig sänggympning, ännu hemskare är det ju att de får lön för det.
Jag tycker jääääääätte synd om dom, verkligen ;-)
Kommentera

Dysso: Jag hörde något ljud från teven som lät väldigt falskt och helt i otakt med musiken. Trodde nästan att de kommit över en inspelning med mig själv, men det visade sig vara det brittiska bidraget.
Kommentera

Paddan:

Verkar som om jag missade nåt där. Tror de enda bidragen jag såg ordentligt var Österrikes och Tatus. :)
Kommentera

Hahaha, läste att Storbritanniens bidrag som fick noll poäng i Schlagerfestivalen uppmanades att byta gruppnamn till "Nil points". Skulle tydligen till och med kunna vara positivt för gruppens fortlevnad. Vad är det man säger, all publicitet är bra publicitet.
Kommentera

Suzanne:
Hörde du inte om de studenterna i England som fick en massa pengar för att testa en ny kondomsort? Tvungen att ha sex jämt..fan vad illa;))
Kommentera

willysson: Jag såg skärmen, det gjorde inte du enligt dig själv.
Kommentera

LL:

Där sa du något som alltid är sant, och det både kan och ska man tycka, liksom av principip. Jag gissar att du var på en österrikisk bar i stan. De borde ha visat det österriskiska bidraget där, men de trodde väl att övriga europa skulle skratta ut dem.

För mig var kvällen miserabel...en länge förberedd hårdkörarkväll i Texas Hold'em gick av stapeln, och inte en enda gång hade jag bästa korten, däremot näst bästa i stort sett var giv. Det vidrigaste som kan drabba en seriös pokerspelare. Således sopades jag från bordet, och kunde kolla ryskor. Finfina grejjer.
Kommentera

Suzanne: men det beror på det där med "sängvana", du kanske har jobbat in en del;) Men bra jobb är det nog:)

Vadslagningen gick ut så här igår, vem som är vaken längst och sen var det kvitt eller dubbelt på en vecka. Men dom blev less och betalade hellre 500 för att jag skulle lägga ner, för dom hade inte orkat en vecka.. Dom vet att jag är stentjurig och hade klarat det:) Vilken tur att man slapp:)
Kommentera

willysson:

Tjänade 1600 :- på att parta till det en helg....det lät som ett hyfsat "jobb".
Då kanske det inte är omöjligt för mig att bli anställd som sängprovare åt någon sängtillverkare då.
Tänk att få ligga och sova och kosingen ändå rullar in ;-)

Undra vad som krävs för att få ett sånt jobb...." Minst 20 års sängvana..." kanske ?
Kommentera

Suzanne: Vi slog vad kvitt eller dubbelt om jag skulle orka en vecka, men de gav mig pengar för at sluta igår, men jag var beredd att offra mig;) Tjänade 1600 kronor igår;)
Kommentera

willysson:

Jag är inte förvånad.
Fast jag trodde att du skulle ligga däckad i en vecka efter ditt party-fnatt :-)
Kommentera

Suzanne: Hmm, känns idag;) Inte dålig, men jag har ingen motorik;)
Kommentera

Lulekickan: Kan inte minnas det där allförtydligt;) vad var det du såg och inte jag???
Har för mig att jag var in fram och åter bara, kollade breven..:) ops, det var lite våldsamt igår kanske:)
Kommentera

willysson:

Party freak ;-)
Kommentera

Sven Savage: själv såg jag inte festivalen överhuvudtaget eftersom jag var på fest och jag har inte hört något bidrag förutom Sveriges (vad jag vet i alla fall). Men en sak är säker - fel låt vann!
Kommentera

willysson: Jorå, nog var du inne på HS alltid, och det till under eftermiddagen någon gång. När jag ville ha ett förtydligande av ett av dina mess svarade du "Fråga inte mig, det är du som ser skärmen" (med reservation för att din stavning i messet kan ha avvikit något från vad som är brukligt). : )
Kommentera

Albert Hall:

Hmm. Här har tyckts om festivalen i natt. Kul program att ha på.

Och jag håller denifitivt med albert. ryskorna var bra, skitbra. Tycker jag. De flesta andra öser på med dräkter och krås och naket. Så kliver de in i jeans och vita t-shirts, bara. Klar utklassning. Sedan hade de andra nog jobbigt att stå och vicka på någon kvadratmeter, medan ryskorna springer runt hela scenen när de vill, och dessutom ända upp ovanför scenen, utan att bli andfådda, medan typ brittiskan visade stjärten och sjöng falskt. Och sedan alla påklistrande stomatol-leenden från grupp till grupp, inte ett falskt smil alls från tatu. Dessutom öste andra på med körer och dansare och skit, medan ryskorna var stora nog att klara sig själv.

De utklassade allt jag sett i festivalsammanhang på alla dessa nivåer. Och sedan var låten bra också. Den sitter i huvudet sedan igår.

Att de dessutom drivit med hela festivalköret veckan innan bara ytterligare höjer deras pinnar. Men arrangörerna var sura, och delar av publiken buade. När de körde kortrepetionen valde arrangörena de mest intetsägande fem sekunderna av ryskornas låt för att hämnas. Dålig stil.

De, som hävdade att ryskorna skulle få pinnar av dräglande tittare bet sig själva i rumpan. Alla andra bidrag, förutom då österrike, spelade på sex allt vad de kunde. Ändå var ryskorna sexigast, just genom att inte bluffa.

Dassigt av sverige att bara ge 2 pinnar till tatu. Hade de fått några till från oss skulle de vunnit, som sig bör.

Ryssland fick för få poäng, tycker jag med. De borde haft c:a 312 poäng, om det funnits rättvisa.
Kommentera

Lulekickan: Hehe, hyfsad fart på denna gb igår och i natt;) Jag somnade klockan 18:00 igår, och sov till 9:45 i morse, det där var bland det värsta jag varit med om.. :) Fick en massa brev och mess, så jag måste ha varit inne på HS igår???
Kommentera

Chief:

Inte så chockerande att en person bara gör en sak i taget. Många personligheter må jag ha, men dom kan tyvärr inte använda HS samtidigt.
Kommentera

Dysso: Liksom den enda HåVearen...;)
Kommentera

Dysso: Jomenvisst, man vill ju få ett så lågt medlemsnr som möjligt!
Kommentera

Paddan:

Ja, du ... Lite humor är det iallafall att alla 3 modoiterna som är inloggade var sysselsatta med följande när jag kollade:
"Läser LHF's gästbok"
Kommentera

Jahapp, nu har jag visst börjat dubbelposta också. Jaja, vad mer kunde man väl begära av ett jädra knövel till Bjästabo.
Kommentera

Paddan:

Uppenbarligen vill du att jag ska starta två .. Du var då het på gröten.
Kommentera

Hälge:

Man tackar. Jag var tvungen att offra mig för laget...
Kommentera

Dysso: Hmm, inga funderingar på att starta en Alf Poier Fanclub? ;)
Kommentera

Dysso: Hmm, inga funderingar på att starta en Alf Poier Fanclub? ;)
Kommentera

Dysso: Vi musikälskare tackar dig för din uppoffring.
Kommentera

Dysso: Tror bestämt du fått en ny idol. ;)
Kommentera

"I am also for balls and against circles, for corners and against edges, for trees and against the forest."

Alf Poier dominerar! ;)
Kommentera

« · 287496 · »