Luleå HF

116726 inlägg · 888 ämnen

Tidigt sommaruppehåll

« · 153930 Till forumet

Sv: Tidigt sommaruppehåll
Paddan: Visst ja, det var match för 3:- idag. Hur slötte sig Modoisterna och Rönnqvist då?
Kommentera

Portello: Slötte.... då har man hittat på ett nytt ord.
Kommentera

Portello: Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det där. Hedin och Rönnqvist skötte sig väl riktigt bra på sina positioner i femman med Hannula, Zetterberg och Wennerberg på övriga positioner. Orkade bara sitta och titta lite drygt halva matchen. Så mer utförlig än så kan jag inte vara.
Kommentera

Paddan: Ok på så sätt.
Blir kul och kolla om man har vunnit nå pengar imorrn.
Spelade på V75, DD och Keno idag.Vore ju själva den om man inte vinner nångång.
Kommentera

Portello: Låter ungefär som en frustrerad hockeytränare: "Vore väl själva den ifall man inte skulle kunna vinna någon gång" ;)
Räknar med att mina pengar investerade i stryktips mm som vanligt ska vara bortkastade! Men det vore roligt om det någon gång kunde slå fel.
Kommentera

Paddan: Ungefär så man känner det också.
För två helgersedan kom det en kvinna och hämtade ut 26 papp på V75. Skulle vara mumma om man fick göra det imorrn.
Kommentera

Portello: Äsch, tror det är enklare att göra som det så fint heter: "Klipp dig och skaffa dig ett jobb".
Tänkte jag skulle prova med det förstnämnda, det där "jobb" däremot det vet jag inte om jag är redo för än!
Kommentera

Paddan: Jobb har jag och klippa mig behöver jag inte för tillfället.
Kommentera

Paddan, Portello:

Skaffa ett jobb? Tss.. Har ni gått på den nitlotten...
Själv spelar jag Keno istället.
Kommentera

Dysso: jöööööööööööööööööööööö
Kommentera

Dysso: Jag spelar ju både på keno och jobbar.
Kommentera

Portello:

Aaaah.. Du kanske missat att man måste vinna också? =)

Tror ni man kan skicka in till aftonbladets återbäring att man vill att elitserien ska dra igång igen? Vet inte riktigt vad det skulle kosta, kanske blir svårt att fylla i det fältet...
Kommentera

« · 153930