Luleå HF

116687 inlägg · 888 ämnen

tik-lhf

« · 673404 · » Till forumet

Sv: tik-lhf
Freddan:

Klart godkänt dagsverke. Vi har därmed fortfarande lite häng på tredjeplatsen. Skönt dessutom att bevisa att vi inte är ett gäng som står och faller med enstaka spelare som jag tycker att många som inte ser laget så ofta fått för sig. Luleå HF 2005-2006 är ett LAG.
Kommentera

Salcin:Vad ska man säga? Är allt annat än missnöjd med två pinnar.16 skott och FEM! mål.Undra när det hände senast att vi sköt så lite samt gjorde så många..
Kommentera

Albert Hall: Nej, ungefär så resonerades det här med. Taket höll dock på att lyfta i lägenheten vid 4-4-målet... ;-) Förlust efter full tid hade dock smärtat å det grövsta. En poäng är jag ändå helt nöjd med, speciellt då det räcker för att vi ska avancera upp på slutspelsplats!

Tack för god match, och lycka till i slutspelet!
Kommentera

Albert Hall: vet inte varför han inte var med. Men enligt Fabbes b***g på Kuriren så var Rautio sjuk och Salcin skrev något om förkylningar som härjar i truppen så det är väl antagligen så att Obi också är sjuk.
Kommentera

Woohoo! Två poäng!
Kommentera

Albert Hall: Machulda avgör 2p får ses som ett gott dagsverke :)
Kommentera

Albert Hall:

Mål machulda och extrapoängen i hamn. Skönt!
Kommentera

LL:

Varför är inte Obi med? Ber om ursäkt ifall det nämts tidigare.
Kommentera

Albert Hall: precis, det är bara att köra fullt framåt. In med tre anfallare och ge järnet!
Kommentera

Freddan:

Gå för extrapinnen nu. Chansa. Spelar ingen större roll om det ramlar in ett bakåt.
Kommentera

En poäng i alla fall. Det hade inte jag väntat mig med tanke på att TIK har varit bra på sista tiden och vi har haft ganska tungt med skador. Vi saknar trots allt Renberg, Obsut och Emil i dag och det är rätt tunga avbräck.
Kommentera

LL:

4-4 efter full tid och minst 1 pinne får man väl se som godkänt. Återstår att hoppas på ett mål och extrapoängen då.
Kommentera

LL: nähä, nu blev det UN-SP i stället...
Kommentera

LL: kom nog på det själv - "dislocating net" kanske?
Kommentera

Nu åkte Warg ut för DIS-N - vad fanken är det för något?
Kommentera

Freddan: Tar på nerverna sådant här..
Kommentera

Karoliina:

Dubbelutvisning och spel 4 mot 4. Hua, detta är nästan nog så spännande.
Kommentera

Äsch, 4-4 var ju inget kul ju. Kommer 5-4 också eller håller vi ut?
Kommentera

Karoliina: Ledsen för det oartikulerade här ovan...*skamsar*
Kommentera

Karoliina:

NEJ, NEJ, NEJ!!!! Kom igen nu Luleå.
Kommentera

Freddan: Helvete 4-4
Kommentera

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentera

Portello: Hoppas att Nobbe kan fixa en kontraktsförslag som övervinner Hynning's längtan till Stockholm. Han går från klarhet till klarhet.
Kommentera

Portello:

15:17 på klockan och lite nervöst nu må jag säga.
Kommentera

Portello: 14 och nått sa di i radion just....*gnager lite lätt på knogarna*
Kommentera

Hur länge är det kvar? Kan inte det vara slut snart?
Kommentera

Karoliina: Jaja, jag suckar lika djupt oavsett tur eller inte.
Kommentera

Karoliina:Kan inte matchen sluta nu? Mår illa.
Kommentera

Dream Team: Tur, det har man på Lotto. Vi spelar hokky.
Kommentera

Dream Team:Känns igen att det laget som har framgång har turen med sig.Har hänt förr, och kommer säkerligen hända igen.

Men än är inte matchen över.Länge kvar än. 

Kommentera

Dream Team: Ja, men vi i flera år spelat riktigt bra i många matcher när motståndarna kontrat och vunnit ganska enkelt. I år verkar det vara vår tur att ha marginalerna med oss.
Kommentera

Dream Team: vaddå tur, vi har ju sågat i era klubbor innan matchstart fattar du väl ;-)
Kommentera

Portello: Nej Nordan har ytterligare 1år kvar, Men jag tvivlar att han platsar i NHL pga han är för långsam på buggarna men kompenserar det med ett gudomligt spelsinne!
Kommentera

Bolivar: Ni har alltså sjuk tur den här matchen. Två mål som kommer till efter att klubbor gått av. Helt makalöst.
Kommentera

Freddan:Nordan är KUNG.Trodde aldrig att han skulle bli så här bra när vi värvade honom.Skönt att vi har honom på kontrakt över nästa säsong över.

För NHL blir inte aktuellt för honom, eller? 

Kommentera

Vivix: Ett bra lag har tur :-)
Kommentera

Portello:

MÅÅÅL!!! Nordkvist Tack för det.
Kommentera

Portello: Jisses vilken tur vi verkar ha i denna match!
Kommentera

Freddan:Nu har jag ju inte sett situationen eller heller hört något om den heller, men det känns onödigt att ta en utvisning då vi har PP i fyra minuter...
Kommentera

Aja, bit ihop och kom igen nu grabbar.
Kommentera

Portello:

Skit. 3-3 Fredrik Warg.
Kommentera

Vivix:26-11 i skott till Timrå.Tre mål på elva skott.27 % utdelning.Inte så illa om man säger så.
Kommentera

Bolivar: Precis. Känns lite sjukt att sitta och önska en tredjeplats. Man borde vara mer än nöjd. Men mycket vill ha mer och jag vill ha allt.
Kommentera

Vivix: jag har till min stora glädje äntligen lyckats fatta att man inte behöver vara nervös. Rätt skönt som omväxling mot det man är van vid, må jag säga :-)
Kommentera

Portello: Hynning, Fabricius verkar vara en lyckad kombination.

Stängde aldrig av radion, men blev sur och gick iväg ett tag. Tur man lugnade sig snabbt och gick tillbaks.:)
Kommentera

Vivix: Nej, föregående säsonger har det ju snarare gällt om man ska gå till slutspel eller ej. Ett "lyx-problem"!
Kommentera

Vivix:Stängde av webbradion efter TIK:s 2-1 mål.Ska nog låta den vara avslagen i den sista perioden också.

Verkar vara grym moral i det här gänget.Trots att spelet inte alltid fungerar så käpar dom alltid vidare och ger aldrig upp.

Hatten av för det. 

Kommentera

Portello: Lät ut att vara bedrövligt spel av Lhf innan vändningen. Nu är luleå det klart bättre laget. Phu, avskyr att behöva vara så här nervös. Inte för att jag fattar varför man är så nervös egentligen.
Kommentera

Bolivar: Rattar genast fram radion. Har inte tordats hitintills...*kaxar upp sig*
Kommentera

Bolivar:Nu är det ju bara att hoppas att vi håller tätt de återstående minuterna av denna perioden.Och nästa...
Kommentera

« · 673404 · »