var och kikade på frölunda-malmö för ca 2 mån sen.. och blev rätt snopen att goa gubbar skrek Hata Malmö när dom kom in på isen trots att dom har en stor skylt med texten inte hata bara älska.... nån mer som hört????
honken22: Men kom igen nu. Säsongen är över, vi har redan konstaterat att det inte skanderas hata i Scandinavium. Krossa är dock ett vanligt förekommande skall därinne...
honken22: Det är ju inget nytt att Goa Gubbar kör med dubbelmoral. Inne i hallen skriks det (fast trummas allra mest) "Aldrig hata bara älska" men när man stöter på packet i Scandinaviums foajéer då får man veta hur j-la illa de tycker om Skåne, om skåningar, om skånska osv...
MrLeth: När det gäller guldchans så måste det ju bli Sverige man får hålla på i det långa loppet men jag känner mer för ett lag som slår minst sagt ur underläge, där största stjärnan är Stalle, än ett lag där Jörgänn Jönsson och Peetärr Noor'strömm utgör stommen, där klacken är leksingar (Anki sviker i år!) och där resten av organisationen är direkt rakt av Djurgården.
Återigen har ett möte med Redhawks Support blivit skrattretande. Ville bara meddela det för alla er som hade vett nog att inte komma på årsmötet. Och återigen åberopar jag vad jag alltid hävdat; man behöver inte vara medlem i Redhawks Support för att vara en riktig supporter. Tvärtom.
liepins: Jag uttryckte mig snällt i gästboken jämfört med vad man får höra det ska du bara veta. I detta sammanhang är det definitivt samma sak!
danoj: Ja jag säger "Pack" för det är min åsikt, liksom jag anser att hat tillhör klackliv likväl som kärlek. Känslor handlar det om, alla sorters känslor. Och jag VET att ni känner hat i götet även om ni inte vill att media ska få veta det.
liepins: Jag tycker mig kunna ana en nypa sarkasm i ditt inlägg, jag kan inte se var du hittade en möjlighet till sådan! Vad jag vill säga är att det finns folk i Goa Gubbar som hatar. Det kanske känns hårt för GG att det är så, eftersom man enligt GG inte får yttra sådana känslor. Jag tar inte illa upp av hatet utan myser endast, och det finns inte mycket som slår "Hata hata hata Göteborg" i Scandinavium... :)
Johan: Visst finns det folk i GG som inte följer sina egna ord inget man kan säga om det men däremot tycker jag det är ruggigt patetiskt och infantilt att skrika Hata Göteborg eller liknande. Lägg kraften på annat.
Johan: Var en massa sarkasm i mitt inlägg;) Nä men är bara så trött på inlägg ala honken22. Meningslöst värre. Givetvis finns det idioter bland GG. Är själv inte medlem där så kan inte uttala mig för mycket direkt.
När ni kör "hata Göteborg" ramsor kan jag lova att folk bara skrattar åt er, så jävla tröttsamt med sånt. Se på klackarna inom fotbollen, hata-ramsorna börjar försvinna även därifrån. Tycker som dem att det är fan så mycket roligare med "schyssta" ramsor..du måste väl hålla med om det iaf?;)
liepins: Ja visst är det trevligare med ramsor som hyllar det egna laget men det är skapligt kul också att sjunga anti-ramsor eftersom folk INTE skrattar, inte i Scandinvaium, där sätter busvisslings-sången igång från 10'000 pers som känner sig grymt provocerade, och det är kul! Förnedrings-sånger är bra, det skapar exakt rätt sorts hat som man vill ha som bortaklack.
Ljunggren: Det finns mycket otrevligare ramsor i er sångbok än så om jag inte hört fel... :)
Johan: Jodå, det finns det en del både om Gbg publiken och dess snutar.. Är det derby så är det, det har varit en hel del box genom tiderna i Gbg - sen kan de påstå att de är hur "goa" som helst...
nek97raj: Har inte direkt något som passar in i Malmös gästbok så jag passar tills jag har något vettigt att säga. Vilket fler kanske borde göra :) ha det gött!
var och kikade på frölunda-malmö för ca 2 mån sen.. och blev rätt snopen att goa gubbar skrek Hata Malmö när dom kom in på isen trots att dom har en stor skylt med texten inte hata bara älska.... nån mer som hört????