Frölunda-MoDo verkar vara något man vill se på Hockeykväll senare.
0-1 0-2 0-3 1-3 2-3 3-3
Sen matchstraff på N.Andersson och Wernblom efter ett jätteslagsmål. Undrar om det kan bero på MoDo som tappade 3-0 till 3-3 på hela 1 minut och 37 sekunder.
Rent statistiskt förlorar inte Mif när de leder med 2 mål efter två perioder, men statistik är ju som vi alla vet värre än lögner och förbannade lögner...
Så du menar att Shayne Toporowski inte är en hygglig ersättare för Renberg? Så som Toporowski har spelat så här långt så skulle han lätt gå in med Jussi i MIFs första femma och dominera..
Dessutom har Luleå värvat TRE STYCKEN ersättare åt Renberg, Briand, Suursoo (De två skulle ta över Renbergs roll så gott det gick sades det före säsongen) samt nu Toporovski.
Måste kila igen...sitter hemma hos min far då min dator har pajat :( Så inga uppdateringar förräns min dator först skickats ned till MIF som i sin tur skickar den vidare till sin återföräljare (HP) som i sin tur skickar datorn utomlands..och sen samma resa tillbaka...så det är nog dröja :(
Kan också bero på att ju mer lag läser om såpan Luleå Hockey vs. Mikael Renberg desto mer tappar jag all respekt för Herr Renberg. Inte minst efter dagens uttalnden i NSD
(17. RYDMARK, Daniel)
MIF är på G!