Stefan: Tack för poängen det kändes som timrå var snäppet bättre.Du o jag pratar inte samma språk det hör jag ju.Men det är ok du får tycka som du vill och jag som jag vill.Det är klart att man inte ska bjuda moståndarna på nåt och ha viljan att vinna på hemmaplan det var inte det jag menade utan det var ditt sätt att uttrycka dig på men du får väl lära dig genom den hårda vägen det har iallafall jag och många med mig.
visst är vi nykomlingar denna säsong, men inte utan erfarenhet från Elitserien. Och laget är inte alltför orutinerat att man skall kunna känna pressen att man SKALL vinna på hemmaplan inför hemmafansen. Om man går in med din inställning så är det bättre att visa ödmjukhet och bjuda motståndarna på segern redan på förhand genom att INTE tro på att man skall vinna.
får väl tillägga att det inte handlar något om ödmjukhet eller under/överskattning heller då jag vet att man kommer att förlora flera matcher hemma både mot bättre och sämre lag likasom man kommer att ta poäng borta.
Men hursomhelst hemma är det alltid 3p som gäller och poäng på bortaplan är bonus.
Stefan: Ojdå det är till att skruva upp tron ordentligt på sitt lag.Ingen ödmjukhet här inte ok må bästa lag vinna.Ju högre man klättrar på stegen ju hårdare faller man om man inte kan stanna däruppe.
Matchen igår blev ingen höjdare, det var en typisk premiär. Mycket slarv och rätt virrigt från båda lagen faktiskt. Vissa ljusglimtar fick vi dock se...
Moravec, Bartovic och Stana spelade riktigt bra. Om sen Jussi o Lasse kan fortsätta stänka dit PP-poäng så kommer nog drömmen om slutspel bli verklighet.
Men räcker det till poäng mot Timrå imorron tro? Jag är riktigt tveksam. Tror Timrå blir ett topplag i år, ja kanske t.o.m att de tar hem SM-bucklan om de slipper skador.