Jag kan inte förstår hur lagledningen Malmö kan tillåta att en domare från Bromma. Dömer en match mellan Malmö-Djurgården. Det skall ju inte spela någon roll men va fan. Visserligen blev det bättre, men hela första perioden i dag kunde domare Ericsson lika gärna dragigt på sig en Djurgårds tröja. För det var fan skandal som han dömde.
pajo: Det bor ca 1 miljon människor i Storstockholm. Det bor även ca 1 miljon människor i Norrland. Ska Patrik Sjöberg och Tomas Andersson enligt dig inte heller få döma Luleå?
Frisco: Det är klart att det skall vara så att en domare skall kunna döma alla matcher. Men när det finns domare från andra platser i landet så känns det mer naturligt att låta dem döma. För i dag var det verkligen en riktig hemma domare i 1.a perioden. Jag menar inte att Malmö inte drar på sig några utvisningar det gör alla lag även Djurgården. Idag tog det 26min innan Djurgården fick sin 1.a utvisning. Med tanke på den höga nivå domarna nu skall hålla på spelförstörande spel så är det mycket märkligt att det tar 26min.
Dömer en match mellan Malmö-Djurgården.
Det skall ju inte spela någon roll men va fan.
Visserligen blev det bättre, men hela första perioden i dag
kunde domare Ericsson lika gärna dragigt på sig en Djurgårds tröja.
För det var fan skandal som han dömde.