Stefan: Vare sig han går till Timrå eller tackar nej spelar han ju inte för er och det räcker för mig. Det finns inte många som vill gå till ett sånt bottengäng som Malmö. Ni kommer alltid komma sist vare sig det är lockout i NHL eller inte. Ni är helt enkelt för dålig men skulle mycket väl kunna bli ett topplag inom några år - i danska elitserien.
Brynäsare: Skärp dig och försök diskutera som en vuxen människa. Att hovera sig brukar ofta slå tillbaka på en själv. Dessutom är du ute och cyklar i sakfrågan: Malmö är ett betydligt bättre lag än vad du och många andra tycks tro. Med ett par nyförvärv blir dom inte att leka med i KS, och det vet alla som kan lite om hockey.
Brynäsare: Precis som Huge säger kan saker man säger snabbt vändas mot en själv.Tänk om det i slutändan blir så att Malmö spelar i ES nästa år och Brynäs i Allsvenskan.Chansen/risken finns....
Brynäsare: "Huge: Jag har sett dom spela i Gavlerinken och dom är ju inte lysande precis"
Dom har besökt Gavlerinken 2 ggr denna säsong: en vinst och en oavgjord. Eftersom du verkar bedöma ett lags kapacitet på ett eller två framträdanden, så tycker jag inte att du är seriös.
Huge: Har inte sett dom spela fler än 2-3 ggr någonsin och kan därför inte bedöma dom på fler framträdanden. Skulle ju inte precis få för mig att flyga ner till Malmö och kolla på dom då man lär lida av jetlag i en vecka efter det.
Brynäsare: Nä, det kanske inte spelar så stor roll i det långa loppet. Allt beror väl på vilka ambitioner man har. Plus att många i din ålder ofta inte vet vad man vill syssla med.
2 Brynäsare diskuterar livsfrågor i Malmös gästbok. Och kommer undan med det också, som det verkar.... :-)