Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

FBK - MIF

« · 379502 Till forumet

FBK - MIF
Då var det dags för nästa svåra borta match.
Hoppas vi kan göra en riktigt bra match i kväll och ta poäng.
Kommentera

Sv: FBK - MIF
pajo: Bra match kan vi göra måhända men poäng känns näst intill omöjligt tyvärr.
Kommentera

Magnus: Mission impossible indeed!
Kommentera

nek97raj: Hoppas att inställningen är bättre ikväll. Och så kanske FBK underskattar oss. Iallafall så pass mycket så att vi får en pinne med oss hem till Malmö.
Kommentera

Överstegrisen: underskattning tror jag inte att det blir. Däremot kan Färjestads dagsform och magsjuka vara en nackdel för laget.
Kommentera

Sibbe: Hur man än vänder och vrider på det är Mif i en otroligt mycket sämre form och spelarna är totalt tömda på allt vad självförtroende heter.
Kommentera

Magnus: Det argumenterar jag inte emot =)
Jag försöker inte komma med ursäkter om det är det ni tror. Tar inte FBK med sig samtliga poäng det spelas om i afton blir jag grymt besviken. Magsjuka eller inte.
Kommentera

Sibbe: Bara som en sån sak att Riihijärvi-Rydmark kommer ensamma mot Hamr utan att ens få till en målchans. Självförtroende absoluta nollpunkten... *suck*
Kommentera

När skall spelarna fatta att man inte vinner matcher med en man mindre på plan?

7x2min + 1x10min på två perioder det håller aldrig.
Kommentera

pajo: FBK har haft ungefär inga chanser på alla sina pp... Vi får tacka för det. :)
Kommentera

Magnus:

kung SUndblad målar äntligen :D
Kommentera

Magnus:
1-2 SUNDBLADS 1:a Mål i år helt otroligt!!!
Tack Sundblad!
Kommentera

pajo: Ja det var ju på tiden :-)
Alla poäng vi tar idag ser jag som gratispoäng, trodde aldrig vi skulle ha en chans mot FBK, men samtidigt har de varit usla på slutet.
Kommentera

Synd att Södertälje vann bara :-(
Kommentera

Skönaste 3p på länge!

Fan va skönt
Kommentera

1-3 Johan Norgren :-)
Kommentera

pajo:

fan va gött 3pinnar mot serieledarna på bortaplan och TRE gjorda mål iofs ett i tomtmål via Radek Hamrs klubba.

det är 3poäng mer än vad jag räknade med före matchen trots Färjestads dåliga form och magsjuka gåendes i truppen.
Kommentera

Grym procent på Hadelöv också :-)
96,6%
Kommentera

Stefan: Jag är mållös... 3 poäng i dag känns lika sannolikt som att Rögle ska ta SM-Guld nästa säsong...
Kommentera

Stefan: Perfekt genomförd match av grabbarna trots alla utv.
Vem hade räknat med 3pinnar i dag?
Det är bara att njuta!
Kommentera

Lyfter på hatten.
GRATTIS vem kunde tro detta 3 MIF mål i en match.
Kommentera

Tre mål ikväll och dessutom på bortaplan.....imponerande...
Grattis till de 3 poängen.
Kommentera

"Dagens SVT-Text": 1-2 (11.53) Niklas Sundberg... Alltid lika komiskt att följa SVT-Texts bravader i okunnighetens förlovade land! :)
Kommentera

Jag får väl ta och gratulera för er seger. Motivation slår klass...ALLTID.
Kommentera

Grattis.
Passa på att njuta. På lördag blir ni nollade igen.
Kommentera

Varför börja ni inte skriva på svenskafans MIF sida istället. Där hänger ju vi...:)

Underbart skön seger idag...,
Kommentera

Överstegrisen: Inställningen har det inte varit fel på denna säsong, tvärtom kämpar man föredömligt, demonstrerat inte minst nu senast mot FBK. Spelarmaterialet är helt enkelt inte bättre, parat med ett förött självförtroende. Dock tycket jag att det är bra nock för att kunna undvika kvalfyllt spel.
Kommentera

« · 379502