Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Grattis

Grattis
Grattis till segern med 5-3 över Rögle.
Fint att börja säsongen med en seger.
Kommentera

Sv: Grattis
Så märker man att försäsongen har dragit igång på allvar...
Hatbreven i forum och gästböcker svallar över och varenda träning granskas som om det gällde liv eller död. :o)
--------
För min egen del så känns det....ja, faktist ingenting!
Jag vet inte om det beror på att jag varit med ett bra tag nu, men mina hatkänslor har inte direkt börjat svalla än..*flin*
Inte ens "årets match", (träningsmatchen RBK-MIF), gjorde mig speciellt upphetsad.
Fast det e klart...Det är väl bara Rögle-fans som tycker att just dom matcherna är "årets match" numera.
Som Miffare blir man betydligt mer upphetsad av att möta lag som Färjestad, Djurgården eller varför inte MoDo...eller Luleå...eller kanske Hv, eller Frölunda....
Ja, när jag tänker efter så är nog nästan samtliga elitlag mer intressanta än just RBK.
Tiderna förändras minsann...
Men, men....nästa match är mot Färjestad...Då ska väl även jag ha fått igång känslostormarna...kanske... :o)
Kommentera

Åja MrLeth, helt betydelselös är den väl inte?
Fast ni ser den nog mer som en belastning, medan det för oss är en möjlighet? Jag menar, Malmö bara SKA vinna denna matchen. Allt annat är ju ett fiasko för er, och ett pinsamt sådant eftersom det är just Rögle ;-)

En annan hade ju ganska saftig ribba efter 4-3 i fjol ;-)

Dessutom var det ju en ganska ansenlig skara som samlats på bortastå i går. Kan nog säga att det var länge sedan jag hörde så mycket ljud från Malmöklacken. En bra inramning på en rätt hygglig match, som var spännande in i det sista.
Såg Sandströms kommentar på Rögles officiella. Den säger en hel del...
Kommentera

Jag ser att Madhawks ska ha lagt ut en reseberättelse från Ä-holm, men den sidan verkar tom. Minns ni inget *s*?
Skämt åsido, skulle vara kul att läsa den.
Snart revanschmöte - längtar redan :-)
Kommentera

« · 3862