CoolaKoffe: man kan inte spara någon som inte vill stanna! och hur kan du över huvud taget uttala dig efter inte ens en match? så skärp dig o tänk efter innan du skriver något sånt!
CoolaKoffe: var inte så jäkla kritisk bara för att du inte har hört om honom förrut! han presterar säkerligen mkt mer än vad nilsson hade gjort! tror du verkligen att Tim skulle vilja spela för malmö? knappast! jag tycker att det ser bra ut på målvaktsidan hittils!
CoolaKoffe: Mif försöker spara in lite pengar, då är det knappast smart att ha 2 målvakter med topplöner, då hade de kanske hoppat över petri för han e knappast gratis.
Om du läst lite om MIF sen i våras, så borde du veta att MIF inte har ekonomin för att köpa de förslagen du angav, det är dyra målisar du snackar om!!!
MIF sparar för att ha ett plus kapital till året (tror det är 2004) då alla Elitserielag ska ha ett postivt kapital för att få vara kvar i ES, annars ryker de ner i allsvenskan...
Klaga inte på robban för en match heller, han har enl många varit en lysande målis tidigare så...
Har ju varit andra keeper i MIF förrut, sidan om Pekka Lindmark
Jönsson:Ja känner visst han han spelade som junior i A-Laget två-tre matcher å spelade i J20 laget sen spelade han i Pantern i några säsonger sen nu iår köpde Lillis Borgqvist nå du sa att ja inte kan nånting just d tänk dig för
wow! du vet någonting! när man lyssnar till dina förslag o uttalanden så är det svårt att INTE döma dig som okunnig. och det du skrev precis har ju alla redan läst på hemsidan! så du visste det inte för typ 1 år sedan! just det!
coolakoffe: förklara varför mif ska ha 2 toppmålvakter med höga löner då de inte har ekonomi för det och då kanske varit tvungna och tagit en billigare utespelare. Jag menar Hadelöv e min kille i mål så varför ha en till i hans klass? bara onödiga pengar.
CoolaKoffe: förstod inte riktigt din mening, men så klart ska man ha 2 målvakter, en förstamålvakt, sedan en billigare andramålvakt som får värma bänken lite :)
jo jag vet, men för säkerhets skull fick jag göra lite matchfakta för den förra MIF-Bofors IK stämde inte! i början! men den har ju rättat till sig såg jag!
Hur f-n vet du att det var hans fel? Såg du matchen? Hur vet du att Halmstadsspelarna inte var soprena? Kanske kom 4 mot 0 och passade lite fram och tillbaka och rakade in puckarna i öppet mål?
Tycker det är lite tidigt och helt fel att döma våran nye målvakt efter en ynka match. Spelarna har knappt haft skridskorna på isen och behöver lite tid på sig att komma in i spelet efter semestern. Likaså målvakten behöver lite tid på sig. Sen och andra sidan kan det ju faktiskt vara så som många andra påpekade innan att utespelarna kan ju varit helt usla på att ta bort motspelarna så de helt enkelt spelade bort målisen, trots att han kanske var den bästa spelaren på isen i laget just då. Vad jag vill komma till är att vi kan bara spekulera, och vilket skälet än må vara till att MIF låg under ibörjan så spelar det ingen roll just nu så länge de spelar bättre i höst när det väl gäller. Nu är det bara träningsmatcher som gäller för att vara redo att möta de viktiga matcherna. Vinner de nu eller torskar alla fram till elitseriestarten spelar ingen roll. Nu gäller det bara att få matchträning i benen samt komma igång. Så sluta klaga på spelarna. Jag är övertygad om att de gör vad de kan och är även säker på att de kommer att göra bra ifrån sig i höst. MIF mot SM-Guld 2003
3st för MIF 1st för Halmstad..