Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Hv71 - MIF Redhawks

« · 46328 · » Till forumet

Sv: Hv71 - MIF Redhawks
Till Stefan!

Jag har ej klankat på någon person här, har bara sagt att det är onödigt att sprida lösa rykten, då inget är bergfast! Och jag visste ej varifrån det kom, eller vem som spred det. OKEJ!!

Och om en viss kelegris till dig har tagit åt sig, kan ju inte jag göra något åt *tyvärr*

Jag har ej riktat min åsikt MOT någon!! Så är det, du borde kanske kolla upp lite grejer innan DU ger dig på mig och KLANKAR *leer*

Så, så är det!!

Ha de fett!

Så krossar vi HV71 ikväll!
Kommentera

KOM IGEN NU MALÖ!

TRE VIKITGA POÄNG STÅR PÅ SPEL!
4.e platsen inom räckhåll eller inte...

MIF REDHAWKS!
Kommentera

KOM IGEN NU MALMÖ!

TRE VIKTIGA POÄNG STÅR PÅ SPEL!
4.e platsen inom räckhåll eller inte...

MIF REDHAWKS!
Kommentera

jävlar vad snabbt mitt tips gick upp i rök. tänkte precis skriva att första målet är otroligt viktigt

1-0 till HV.

nu skall man iväg och träna. lyckan vore fulländad om det står 1-3 eller ngt liknande när man kommer hem...
Kommentera

Det är väl inte upp till dig o bestämma vad som får skrivas eller inte?
christoffero, du behöver inte tro ryktena,
Så länge det inte är renskitsnack så gör det inget o skriva in lite rykten här.
--

Blä 1-0 till hv, typiskt att mif loosar nu när man ligger på 5:e plats o kan dra ifrån lite, Samma sak hände juh typ sist man var på en 5:e plats..
Kommentera

Sämsta tänkbara start men inget omöjligt underläge. Men HV71 är nog rätt revansch sugna från de tidigare förlusten, kommer nog bli tufft för MIF ikväll.
Kommentera

aja, än har dem inte loosat...
Kommentera

Kan SSK vända kan fan vi vända...
Kommentera

utvisning nu också, ingen bra början alls !!
Kommentera

Finns det ingen snabbare sida än Swehockey, de är ju flera minuter efter Svt text.
Kommentera

1 - 0 efter första, vi får se, MIF brukar ju inte vara så starka i första, det lossnar säkert i 2:a eller i 3:E...
Kommentera

Man kan alltid hoppas :)
Kommentera

Hoppas går ju alltid, nästa mål är oerhört viktigt för matchen. Stefan Liv är inte världens lättaste målvakt att överlista tyvärr, visserligen gjorde han 3 mindre bra insatser i förrgår vid SSK målen.
Kommentera

Där kom 2 noll, nu är det kört tror jag.
Kommentera

Hooppas målet var fel..
Annars blir det tungt med 2-0 :/
Kommentera

Hmm
Nu tog Svt text bort målet
fel uppgift tydligen :-)
Kommentera

vi, målet var felaktigt. sånt e iallfall lite gott :)
Kommentera

Miffo, Lyssnar du inget på radiosporten?
Nog det bästa om man inte kan se matchen.
Kommentera

Det var nog tur för oss, hoppas det tänder killarna, men det kan också få motsatt effekt.
Kommentera

Nej jag har ingen radio i studentlägenheten :-(
Men jag hade nog inte pallat med radion heller.
hehe
Kommentera

annars kan du lyssna via weben.
Nåja, ska nog titta lite på simpsons ett tag.
Kommentera

Du ser det på ditt vis, och vi ser det på ett annat vis....

ditt inlägg om att det är jäkligt onödigt att sprida falska rykten skrev du till den person som skrev inlägget om Hannulas skada eller hur? Även om du inte visste vem som skrivit det..

Och eftersom Redhawk skrev det inlägget du syftade på så är det självklart att han tog åt sig av din "kritik".

Så om inget är bergfast så ska man inte säga nått ok.. ska komma ihåg det.. säger Gunnar till mig efter matchen ikväll "Sandström kanske kan komma att spela på söndag" så ska jag inte skriva det då det inte är bergfast :)

japp nu skiter vi i detta och krossar HV.

Ha de fint
Kommentera

Inte bra med alla dessa utvisningar, kan vara det som fäller oss ikväll.
Kommentera

MIF klarade den perioden de brukar släppa in mest mål i, och nu kommer favoritperioden. Dessutom skiljer det bara ett mål, så chansen finns till en vändning.
Kommentera

MIF har allt att vinna i 3e, HV brukar inte vara så bra på att hålla ledningar heller. Som sagt är det MIFs favoritperiod som komma skall. Hoppas trenden håller i sig.
Kommentera

Då var 3e perioden igång, hoppas på snabbt MIF mål.
Kommentera

M nu får vi se ifall mif har kvar det stora självförtroende som de haft de matcher de har vänt i 2:a o 3:e
Kommentera

Verkar dock trögt att göra mål på Liv ikväll, kanske han spikar igen.
Kommentera

PETRASEK utvisad :/
Uss, ser tungt ut för mif nu.
Kommentera

Ja vi kommer inte ta 3 poäng ikväll, det är iaf klart.
Kommentera

Liv verkar ha spikat igen helt eller så skjuter MIF för lite. Trist att gå mållös från en match, det var nog rätt länge sedan.
Kommentera

Ska det vara så svårt att göra mål ?
Kommentera

6/4 för MIF
Kommentera

6 mot 4 för MIF...
Kommentera

MIF har powerplay och tar ut målvakten. Nu ska det avgöras.
Kommentera

Verkar inte bli nåt nu heller, tyvärr :-(
Kommentera

Fjuss var tydligen nära att göra mål nyligen, men Liv lyckades få plocken på pucken på mållinjen
Kommentera

inga poäng idag tyvärr
Kommentera

Dåligt att inte göra mål men Hadelöv verkar ju i form. Nu vinner nästa mot SSK istället, man kan ju inte vinna hur mycket som helst.
Kommentera

Blir så jäkla lack.... HV-MIF slut 1-0 vad kommenterar dem? DIF-FBK vad annars... varför inte följa HV-MIF till slutet och sen över till DIF-FBK?
Kommentera

Stefan: STÖCKHÖLM!

behöver inte säga mer än, STÖCKHÖLM, STÖCKHÖLM, STÖCKHÖLM
Kommentera

Men jag bor ju "nästan" i Stockholm :) och jag vill inte höra på deras matcher ;(
Kommentera

Sundis...

nu kommer Gone bli sur på dig :)
Kommentera

så länge djurgården leder får man höra 80% från den matchen, STÖCKHÖLM du vet..
Kommentera

Ungefär som canal+ som visar AIK eller Djurgården var annan match.
Kommentera

Stefan. jag vet=)
Kommentera

Jag som ville höra slutet på MIF-matchen. :(
De skippade ju alla andra matcher, t o m de i sudden, bara för att man skulle höra de sista 4 minuterna från en Stockholmmatch.
Kommentera

Förlusten i kväll var väntad och inte mycket att säga om. Fast det kan inte varit långt borta med poäng. Det absolut bästa med kvällens match var att AIK och Timrå vann, botten kampen kommer bli rafflande de sista 11 omgångarna. Timrå har fått vittring på lagen ovanför, LHC och SSK har fått grus i maskineriet å det grövsta. Kvalllagen blir mer och mer svårtippade och det ska bli väldigt spännande att följa. Nu tar jag förgivet att Mif lastar in ytterligare ett rejält lass grus i SSK maskineriet redanpå lördag.
Kommentera

Förlusten var väntad men att inte göra något mål är rent ut sagt bedrövligt. Men, men på lördag krossar vi Hallins veka gossar i SSK!!!!! Och jag måste säga att det är härligt att vara tillbaka här på hockeysnack. Så lätt blir ni inte av med mig!!!!!
Kommentera

Det beror lite på hur matchen gestaltar sig, men något mål borde man nog gjort. Fast jag kan se framför mig hur matchen såg ut, det var nog en riktig "tränarmatch" där båda lagen spelade diciplinerad försvarshockey á la Sverige.
Kommentera

« · 46328 · »