Jag som ville höra slutet på MIF-matchen. :( De skippade ju alla andra matcher, t o m de i sudden, bara för att man skulle höra de sista 4 minuterna från en Stockholmmatch.
Förlusten i kväll var väntad och inte mycket att säga om. Fast det kan inte varit långt borta med poäng. Det absolut bästa med kvällens match var att AIK och Timrå vann, botten kampen kommer bli rafflande de sista 11 omgångarna. Timrå har fått vittring på lagen ovanför, LHC och SSK har fått grus i maskineriet å det grövsta. Kvalllagen blir mer och mer svårtippade och det ska bli väldigt spännande att följa. Nu tar jag förgivet att Mif lastar in ytterligare ett rejält lass grus i SSK maskineriet redanpå lördag.
Förlusten var väntad men att inte göra något mål är rent ut sagt bedrövligt. Men, men på lördag krossar vi Hallins veka gossar i SSK!!!!! Och jag måste säga att det är härligt att vara tillbaka här på hockeysnack. Så lätt blir ni inte av med mig!!!!!
Det beror lite på hur matchen gestaltar sig, men något mål borde man nog gjort. Fast jag kan se framför mig hur matchen såg ut, det var nog en riktig "tränarmatch" där båda lagen spelade diciplinerad försvarshockey á la Sverige.