Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

ikväll blir det vinst!!

« · 40596 Till forumet

ikväll blir det vinst!!
ikväll så kommer mif inte att ha en chans dom kommer att åka på stryck!!men jag får väl ändå önska er lycka till uppe i gbg!!även fast det kommer att gå åt helvete för mif!
FORZA FRÖLUNDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: ikväll blir det vinst!!
Ja, ikväll smäller det...

Frölunda vinner med 4-1...
Utan Sandström och Andersson vinner ni inget i Götet!

Forza VF
Kommentera

Märks att ni inte vet mycket om MIF, Sandström och Andersson är inte ens i närheten av vad de en gång var, vi har tillbaka vår bäste spelare nu, så ni får se upp...

Jag tänker inte ens säga hans namn, men ni vet väl endå inte vem det är...

En ledtråd, han har haft en knäskada...
Kommentera

Kan det vara Hannula???
Hörde att det var lite osäkert med honom, men han är tillbaka...?

Jaja, det hjälper ju nog tyvärr (för er) inte speciellt mycket eftersom ni möter hemmastarka VF. Men det skulle ändå inte förvåna mig om nu mif skulle klara av att vinna. Ni vände ju ett 0-3 underläge till 4-3 efter straffar. Fast vi tog er med 7-2 veckan efter så det jämnar la ut sig...

Blir det nån mif-klack då?
Kommentera

NUbben .
första bokstav i hans efter namn är HANNULA
eller ? :o)))))) hahahaha
han ska snurra som fan idag ,jag lovar, även om det är tuft mot VF men man kan vinna ibland med 10-1 eller?
allt möjligt i hockey.
LHC vann mot HV71 8-0 i Kinnarps så allt möjligt som sagt.så man ska inte kasta sten om man bor i ett glas hus.
kaz.
Kommentera

GRATTIS !

Du har helt rätt, det är Hannula som kommer tillbaka, och han kommer definitivt tillföra med än både "Tjompen" , och "Peder" Andersson =)

Det blir väl en del som kommer upp, jag kan inte idag, så jag får sitta och se matchen på Canal+.
Kommentera

GÖTT!

Inte helt borta då det gäller mif i alla fall... ja han är en duktig spelare av att dömma det lilla jag har hört om honom...

Ingen som vet hur många miffare som kommer?
Kommentera

Jag vet inget iaf, jag är sjuk och har inte snackat med någon på ett tag nu. Men det är ju lov för alla som går i skolan så jag kan inte tänka mig nått annat än att det kommer åka upp folk.

Sen är där ju rätt många miffare i gbg osso =)
Kommentera

kan ju alltid hoppas att det inte blir för många miffare... :)
Kommentera

Det finns inget som heter för många miffare... =)
Kommentera

jo, i Göteborg finns det det...
Kommentera

Jag tycker också att Hannula är MIFs bäste och värdefullaste spelare. Jussi kan konkurera, men han är en liten "humörspelare" som Bäckman sa. När han är på topp är han grmt bra, men han är lite för ojämn. Han har aldrig lyckats i nåt slutspel än...

Nubben: okej, nu förstå vi vad du menar!

Tips ikväll: 2-4, Hannula avgör i tom kasse!
Kommentera

Mogli: "Canal+ och med stor sannolikhet även på Lorensborgskrogen"

På Glorias visas MIF matcherna nu också! inte bara dem om går på canal+, utan i stort sett alla. På en 250 tums storbildsskärm!
Kommentera

Förhoppningsvis vinst för frölunda ja.
Kommentera

Nja kan inte hålla me där...Jussi är och förblir kungen av Malmö!!!...Jussi är ju en spelare som också är oerhört viktig för laget även när han spelar dåligt så plockar han oftast poäng...

KOM IGEN NU MIF OCH PLOCKA HIM EN 3 PINNAR TILL MALMÖ!!!!!!

FORZA MALMÖ!!!!!!!!!
Kommentera

Jo, det har du rätt i, men Hannula sliter och jobbar match efter match och producerar bra saker framåt också. dessutom en viktig kugge i slutspelet (som han bevisade förra säsongen) och där förll Jussi bort lite, som vanligt.

Det är två olika spelartyper som är riktigt bra, det är vi väl överens om iaf!
Kommentera

Hannula är kanon men att jämföra honom med lagets isärklass bästa back är inte rättvist. Anderssom är möjligen inte vad han var, men likförbannat spelar han i en egen division. Inget illa om de övriga backarna som gör vad de kan, men Andersson är kungen där bak.
Kommentera

Nej, Anderssons betydelse kan inte överskattas. Hoppas han är åter snarast.
Kommentera

Visst kan man kritisera MIF nu efter 2 perioder, men det tänker jag inte göra!

Frölunda är hemmastarka, i mycket bra form och spelar riktigt bra. Det är väl vad man kan säga. Men MIF är långt ifrån borta ur matchen och dem har vänt större underlägen än 2-0.

Tror att MIF trycker in kvitteringen i slutsekunderna...
Kommentera

due-boje är den sämsta back jag sett!!!!!!!!!!! Han drar bara på sig utvisningar!!!
Kommentera

« · 40596