Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Körkort

« · 56780 Till forumet

Körkort
Då har man äntligen tagit kortet, kortet som gör att det kommer bli fler bortamatcher i fortsättningen.

För idag tog man sitt körkort =)

Bara bra nyheter just nu, vi har chans på 4:e platsen nu osso ju. Allt är bara för härligt just nu, hehe...

Håll tummarna för Magda ikväll osso.
Kommentera

Sv: Körkort
Då får man ta o gratulera !!! :) ... härlig känsla det me körkortet !! 1 ½ år sen nu, men den känslan finns alltid kvar :) ...

Lettland fick på pungen igår av Tyskland, så vi kommer möta Tyskarna i gruppspelet !! .. kan nog bli intressant !!! , i hockey då om det är nån som e lite efter ...

Forza Magda !!
Kommentera

Grattis!
Kommentera

Ja tyskarna kommer bli farliga. De har väl Olaf Kolzig i mål nu till slutspelet också ?
Kommentera

Fast jag tror Sverige hellre möter Tyskland än Slovakien som det hade kunnat blivit :-)
Kommentera

nee.. jag har för mig han e skadad o e borta i 2 veckor, det var nån av kommentatorerna som sa det !! ...
Kommentera

Nubben : Hoppas du får tillgång till en riktig skit bil :)
inte lika lätt o köra för fort då.
Åkte själv fast för fortkörning i höstas, 4km/h från att bli av med kortet :/.
Bläää för snabba bilar! :)

Stefan: En kul gräj skulle vara en intervju med Kim Jonsson nu när han e med i os o allt, han e juh ändå våran guldklimp, (vi har juh inte allt för många där borta).

Nu ska jag krypa tillbax till soffan o titta OS

//
Kommentera

Thomas

ja det vore nått det, kan testa under eftermiddagen imorgon och se om numret jag har till Kimpa fungerar... har han inte bytt mobilnummer sedan Rangers tiden så har jag hans nummer.
Kommentera

Madgalena Forsberg tog sitt andra brons jävla kommenattorer e fan missnöjda de e bra att hon har tagit medalj de e hon som har tagit hon e bland de bästa
Kommentera

Grattis Nubben, ska själv nog försöka ta körkort detta året.

Åkte förresten med en som nyligen tog körkort idag. Kanske galet, han fick bl a för sig att se hur fort bilen gick...
Kommentera

« · 56780