Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Madhawks?

« · 506428 Till forumet

Sv: Madhawks?
Magnus: Att Peter Andersson forfarande torde tillhöra elitseriens bästa backar är nog en kombination av herr Anderssons enastående talang och en dålig återväxt inom svensk ishockey, manifesterad upprepade gånger i junior-vm.
Kommentera

nek97raj: nhlpa har gått med på ett lönetak meri nfo på länken
Kommentera

MrRedhawks: På 52 miljoner $, något klubbägarna till 99% säkerhet kommer förkasta. 40 miljoner $, inte en cent mer är klubbägarnas bud.
Kommentera

nek97raj: I frågan H/T är supporterskaran minst sagt delad. Men som vanligt är det de mest kritiska som hörs och syns mest.
Kommentera

MrRedhawks: Ja, men enligt artikeln är parterna ändå ej överens
Kommentera

bobbe: Jo, så brukar det ju vara.
Kommentera

nek97raj: Det kommer itne bli nått NHL-spel.

Vi får se om det löser sig till nästa säsong, jag är tveksam även när det gäller nästa säsong.
Klubben vill storsatsa nu till nästa år, vore rätt kul att ha Alla NHL-killarna att locka hit.
Kommentera

Nubben: Är det klart nu? jag tyckte mig läsa i AB att spelarfacket har tid att svara fram till kl. 17 idag.
Kommentera

Nubben: kl. 19 idag är det tydligen dead-line.
Kommentera

nek97raj: Jo, men asso det är bara o inse att det inte kommer bli nått spel i NHL den här säsongen. De är fortfarande så långt ifrån varandra att det är löjligt.
Kommentera

Nubben: Nja, positionerna tycks ju närmare nu än tidigare, och, desperationen är en icke föraktlig konfliktlösare, tyvärr.
Jag kan inte säga att det skulle förvåna mig särsdeles om konflikten löstes, precis när Mif fått tummen loss och värvat några klasspelare.
Kommentera

nek97raj: Vi får väl helt enkelt se ikväll då.

Jag varken tror eller hoppas att det löser sig. Om inget helt nytt har hänt under den här dagen lär det inte bli spel. Man kommer nog skippa den här säsongen o sen dra igång nästa. De är var jag tror.

Men jag har haft fel förr, så... :P
Kommentera

Nubben: Som alltid: den som lever får se, och den som ser lever.
Kommentera

Nubben: Med tanke på hur säsongen sett ut skulle det inte förvåna mig ett dugg om det löser sig nu...
Kommentera

Magnus: My point exactly...
Kommentera

Magnus: Om man bara tittar på det hela med den baktanken att allt annat har skitigt sig för oss, varför skulle inte detta osso skita sig? Då förstår jag er.

Men det är ju faktiskt så här att OM NHL skulle dra igång så vore det en stor överraskning för oss alla. Jga säger som jag sagt hela tiden, tror inte på spel den här säsongen. Möjligen till nästa.
Kommentera

Nubben: Skönt att det inte blev någon NHL-säsong, hade varit surt om inte McEachern fått göra en endaste match för oss. Nu blir det åtminstone 16 om han inte skadar sig.
Kommentera

Magnus: man får sannerligen hoppas att han håller sig frisk 6 kry
Kommentera

« · 506428