Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Målet 2006!!!

« · 646026 Till forumet

Målet 2006!!!
Målet är nu inställt och det är uppdelat i 2 steg för Malmö Redhawks..

steg 1...

Att ta sig till kvalserien, men kan redan nu säga att vi är klara förr att spela kvalspel..

steg 2...

Att ta steget upp i Elitserien..visst kan vi gå upp med dagens trupp. men det känns som att 1 back och minst 1 till forwards behövs men då ska det vara spetskompentens på spelaren/spelarna som kommer hit till Malmö Redhawks trupp...

Motståndarna i Eventuell kvalserie :

SSK - Hallin efekten ser inte ut att hjälpa SSK mycket. Men SSK har ett riktigt bra lag egentligen..blir det SSK i kvalserien blir det tufft..

Brynäs - Förlust efter Förlust. I nuläget känns Brynäs som det perfekta laget att få i en kvalserie.

Leksand - Ser riktigt mörkt ut för Leksand, men har de senaste omgångarna kommit igång.

Djurgården - Laget som jag vill slå ut ur Elitserien..men då blir det med högsta sannolikheten 14 lag nästa år om detta skulle ske..DIF skrämmer inte mig..

Timrå - Bra gäng egentligen men just nu går laget som en jojo. svårt att se vad dom står egentligen...

Mitt tips hur kvalserien kommer se ut..
Malmö, Skellefteå, Bofors, Rögle, Brynäs, Leksand

Så slutar tabellen:
1: Malmö
2: Leksand
3: Brynäs
4: Skellefteå
5: Rögle
6: Bofors

det är en lång väg dit..och allt kan hända..med så här tror jag att slutar och 2006 blir en skön start på det nya året för alla Malmö fans..=) hoppas jag

Signerat MrRedhawks......God Fortsättning allihopa
Kommentera

Sv: Målet 2006!!!
MrRedhawks: God fortsättning själv! Jag hoppas av hela mitt hjärta att Din förmodan slår in.
Kommentera

« · 646026