Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Malmö 1995

« · 226465 Till forumet

Malmö 1995
Sitter här och kolla på en gammal lagbild 95års upplaga av MIF som jag har planch på väggen ännu.. har alla bilderna

Tänkte vore kul att fråga vad en del spelare gör idag:
Vad gör:
............ Patrik Sundström
............ Mathias Bosson
............ Bo Svanberg
............ Patrik Sylvegård
............ Håkan Åhlund
............ Raimo Helminen
............ Tero Leterä
............ Johan Sälle
............ Jens Hemström
............ Robert Svehla (NHL va? MIF igen nu?)
Kommentera

Sv: Malmö 1995
MIF: På eran egen sida har ni ju en väldigt bra funktion .. Historik heter den .. där kan du kolla spelarindex .. ja skickar med länken ..
Kommentera

MIF: Bosson spelar väl fortfarande för HC Fassa i Italien? Svanberg håller på med hockeygymnasiet i Malmö, Sylvegård ägde för ett tag sedan en sportaffär, även styrelseledamot i Ishockeyföreningen MIF Redhawks. Åhlund lirar i Norge, Helminen i Finland, Sälle spelar nog i Danmark tror jag, Jensa Hemström spelade i alla fall för inte så länge i den Holländska ligan där han dominerade :) och ja, Svehla spelar i NHL och kommer nog inte "hem" till MIF någonsin igen tror jag...
Kommentera

Johan: Hemström har lagt av med ishockey.
Kommentera

Såg förresten idag, när jag kollade resultaten från nattens NHL-matcher, att Burke Henry spelar i Chicago Blackhawks nu. Vet inte om ni kommer ihåg det, men han var med och tränade med MIF i mitten av förra säsongen. Men han fick inget kontrakt.

Se länktips för hans profil på ESPN.
Kommentera

MIF: Den kanske viktigaste frågan är: Vad gör en profil som Bryan McReynolds idag?
Kommentera

Von Vettet: haha, profil.

jo han var ett orginal den där...
Kommentera

Von Vettet: Den senaste klubb jag har hittat han bokförd för är Kölner Haie säsongen 98/99
Kommentera

MIF:
Johan Sälle spiller for Rødovre i DK....
Kommentera

Aben: Misstänkte väl det! Han spelade i Hvidovre innan i alla fall, det är jag helt säker på!
Kommentera

Johan:
Det gjorde han også...spillede for Hvidovre indtil de gik konkurs tidligere i år, skiftede derefter til Rødovre
Kommentera

« · 226465