Asso jag är så trött på allt skit i tidnigarna. Vet själv hur det är, inte ens hälften stämmer. Framförallt inte när det är nån journalist som sitter i sthlm o skriver nån artikel om MIF. Det är ett under om de ens stavar rätt på "Jussis" namn då...
Nubben: mmm, skrivs så mycket skit i media. Jag orkar inte längre se på sportnytt o tv4-sporten. De njuter säkert av Mifs läge. Såg att Snacka om Nyheter drev om Mif också. Där den ena tävlanden frågade vad Mif var för något och så skrattade alla andra gott åt det=(
Tycker dock det är ett friskhetstecken att Mif:s ledning kör med öppna kort. Stefan Krueger verkar vara en mycket vetig vd.
Tror nog Mif kan skrälla ikväll med lite tur, 3-2 efter straffar. Kom igen pågar=)
Sitter och lyssnar på radiosporten och det har varigt en slö match vad jag kan förstå tills Mif gjorde 0-1 Men dom verkar spela bra i boxplay (det är ju bra) Powerplay så tydligen oxå bra ut men inga mål ( Så så jäkla bra är det väl inte)
nek97raj: Haha, knappast! Han kan bli bra men än är han för grön. Noterar att SSK:s paniksatsning kan funka. Lubomir Sekeras 1+1 och Teemu Riihijärvi 0+1 i kväll och 3-0 mot Frölunda!!! :O
pajo: Ja, det är ju så det bör se ut från vår sida. Vi får inget för att försöka spela kul ishockey förutom mål i baken. Det är tråkig, förstörande ishockey som gäller för oss. Försöka tråkasönder motståndarna och slå in något mål.
Skönt att Hadelöv håller så här långt. Det är man inte bortskämd med. Det oroväckande är väl att hah har för vana att släppa in något skitmål per match och det är en period kvar...
pajo: Ja, in med folk framför Liv och skjut som fan, då kan det bli nått. Sen får man hoppas att Hadelöv inte släpper in nått eller några billiga mål, sin vana trogen.
pajo: Jag tror att man i tidigare matcher mot Hv skjutit väl högt, det är ju välkänt att den sprattelgubben går ner tidigt. Bättre att skjuta när han är skymd.
nek97raj: Ja men då måste det oxå stå någon framför mål och skymma Det har dom inte gjort i många matcher dom snurrar mest i hörnen. Nä dom måste gå rakar på mål
Magnus: Han har varit en mycket bra hockeyspelare, idag skulle det krävas 2 enormt skickliga spelare i samma kedja för att han ska lyckas.
Han är fortfarande en ok spelare, men inte en som ska ha så hör lön och så mycket istid. Jag skulle hellre sett en satsning på en "ny Hannula". En lovande från de undre divisionerna.
Men men, kommer Nicke igång med ett två mål, då kan det rulla på.