Thomas: Nja det beror på från vilken horisont man ser det. Kolla gärna in ungtupparna i FBK 2*Fredrik Ericsson, Jonas Frögren samt Calle Steen. Nyfiken om ni gjort er av med några gamla lik och satsat på lite friskt blod så ni slipper ta in vår gamla guru Fokin i år igen.
Thomas: Mot toronto var de rena njutning. T ex frögren som klistrade upp Sudden några gånger i sargen eller Fredrik Eriksson´s påhopp mot en av NHL´s värsta busar (även om han flydde efter överfallet)
Magnus: Hörde bara matchen på radion, men är ändå nöjd. FBK är stora guldfavoriter. Men jag förstår inte de som lagt upp spelschemat. Har de något emot Mif??? De tre första matcherna möter Mif SM-tvåan, mästarna och sedan tippade topplaget MoDo i Ö-vik. Är jättenöjd om Mif bärgar nån poäng i de återstående två inledningsmatcherna av serien.
Ville bara gratta er till en jävligt bra insats, spelar ni såhär kan det mycket väl bli slutspel för er! Ser fram emot nästa match i Malmö om en månad, den 25:e oktober.
Svanru: Klart jag är GLAD=) Gillar när pågarna kämpar, det har man inte varit bortskämd med tidigare år. Gör de det hela säsongen så blir jag väldigt glad. Kanske kan bli slutspel då rentav?=)
Överstegrisen: Inledningen blir mycket tuff, men det är väl för att vi ska härdas kan jag tro. Inställningen igår var kanon, hoppas de orkar hålla i hela vägen. Men det kommer bli tufft, vi tål i stort sett inga skador...
Dreamteam liga: Mif