Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

MIF-Timrå

« · 173449 Till forumet

Sv: MIF-Timrå
Jag sa innan matchstart att det skulle bli en skit-match, så värst överaskad är jag då inte.
Kommentera

Amb-41:

läste rubriken på Text-tv "Tråkiga MIF förlorade mot Timrå"

22-9 i skott tycker jag mer pekar åt det andra hållet även fast Timrå vann.. eller?
Kommentera

Stefan: Skotten på mål speglar inte riktigt hur pass bra matchen är eller hur...?
Har aldrig sagt att rätt lag vann för jag såg ej matchen, men det jag sa innan var att det blir nog en skitmatch och med det menade jag att den ej var rolig att titta på. Men av inläggen på eran hemsida så var ju matchen ej ngn höjdare......
Kommentera

Magnus: redan i våras slog jag fast att om mif slipper kvala sig kvar den kommande våren så är det klart godkänt av detta tunna lag. Synd då att så många poäng redan slarvats bort, främst på bortais.
Som riktigt påpekats blir kampen om att undvika kval/ta sig till slutspel stenhård. Brynäs, LHC, MIF, MoDo & Luleå blir de som främst är inblandade i denna strid.
Kommentera

ödesmatcher!

To 12/12 Brynäs - Södertälje
Luleå - Leksand
Frölunda - HV 71
Linköping - Timrå
Djurgården - Mif
Modo - Färjestad

To 26/12 Frölunda - Linköping
Mif - HV 71
Leksand - Djurgården
Färjestad - Södertälje
Timrå - Brynäs
Luleå - Modo
Kommentera

nek97raj: Jag tror däremot inte att Mif kommer vara direkt inblandad i fighten om de två nedersta platserna, laget är på tok för bra för det. Även om våra backar inte håller världens högsta kvalité är de exemplevis ett par snäpp vassare än såväl Brynäs och Linköpings. Jag tror inte att serien är avgjord förrän i sista omgången.
Kommentera

« · 173449