Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Miffo = spammer?

« · 47305 Till forumet

Miffo = spammer?
hmmm verkar som om MIFFo jobbar hårt för att bli MIFs spammer nr1 :)

Flitigaste skribenterna # inlägg
miffo 576
Magnus 439
Stefan 426
Sundis 250
19 Nicke 243
nek97raj 213
Nubben 188
anders 163
Thomas 113
Redhawk 101
Teus 96
Gone 84
christoffero 77
Otaria 75
Von Vettet 68
skalpjägaren 62
dansken99 61
Johan 59
mogli 45
JoJo 41
Kommentera

Sv: Miffo = spammer?
5 - 2 EQ MIF 29. MAJIC, Xavier
(13. THURESSON, Marcus)

Wannheinen verkar inte orka mer :-)
Kommentera

Jag spammar inte till skillnad från vissa som kommer hit och skriver massa skit. Jag är bara flitig i forumet :-)
Kommentera

Skojar bara med dig miffo

det är skitkul att du engagerar dig i HockeySnack.... sånt uppskattar jag..synd att inte alla har samma engagemang utan sitter mest och bara läser här men inte skriver......

Ska kanske höra med Marcus om att man måste logga in för att kunna läsa i gästboken? :)
Kommentera

58.06 6 - 2 EQ MIF 23. LINDQUIST, Fredrik
(13. THURESSON, Marcus
67. ÖHMAN, Roger)

Så skönt!
Kommentera

58.06 6 - 2 EQ MIF 23. LINDQUIST, Fredrik
(13. THURESSON, Marcus
67. ÖHMAN, Roger)

härligt!!

Nu har vi + i målskillnaden oxå :)
Kommentera

Måste bara se bilder från matchen ivkäll :-)
Kommentera

Har fått 2 matchbilder hitills från matchen.

Slut 6-2 till MIF
Kommentera

Ja det blev ju en relativt lätt seger till slut :-)
Kommentera

Miffo är ingen spammer, bara den största pessimist som någonsin beträtt jordklotet. :)
Kommentera

Tydligen blev Jocke Musakka skadad i matchen, hur allvarligt? Trevligt när en back som är värvad för att man är skadadrabbade blir skadad i tredje matchen. Vi verkar ha lite missflyt med backarna.
Kommentera

Ännu en skada alltså, det var ju mindre lyckat. Hur länge ska Peter Andersson vara borta egentligen ??
Men det är väl så att gamla gubbar skadar sig lättare :-/
Nu får man väl leta en till back då.
Kommentera

Nu är det sporten iaf, ska se MIF krossa SSK
Kommentera

Jaha, då tackar man Svt för att de INTE visade det så snygga 6-2 målet vilket man sett fram emot. SKIT!!!
Kommentera

Musakka skadade en sätesmuskel, han fastnade med skridskon i isen samtidigt som han blev tacklad.

På måndag får man reda på hur allvarlig skadan är men förhoppnignsvis är den inte allvarlig sa Gunnar Johansson

...Matchrapport kommer upp när jag kommer tillbaka från affären.
Kommentera

Hände skadan i första perioden? För jag minns att jag tyckte det var lite konstigt att Musakka inte spelade med Petrasek vid andra periodens start, när han gjort det i första.
Kommentera

Japp det hände 8min i första perioden.
Kommentera

Jo, man blir ju skörare med tiden.
Kommentera

er der nogen der kan hjælpe os vi er nogen dansker som godt vil over og se malmø tæske hv 71 d 31 januar. Vi ved ikke hvordan vi kommer frem til stadion hvor matchen bliver spillet
Hilsen Chefen
Kommentera

Jag förmodar att ni kommer över Öresund med tåg. I så fall hoppar ni av vid Malmö Centralstation. Utanför tågstationen finns ett antal busshållplatser. Det finns några busslinjer att välja på och en är nr 17, men var noga med att välja den som går mot Bellevuegården, annars hamnar ni i fel del av Malmö. Ni ska sedan hoppa av vid hållplats med namn Isstadion. Det ska vara möjligt att köpa biljett hela vägen redan på bussen på den danska sidan för ett hyfsat pris. Kan även köpas tur-och-retur som gäller 24 timmar.

Den andra linjen är 84B, men det går endast en gång denna kväll. Lämnar centralstation 18.25 och är framme vid stadion 18.45. bussen går sedan tillbaka 15 minuter efter matchen slutat.
Kommentera

tusind tak for hjælpen, men hvad med billeter til kampen, skal man bestille eller kan man godt vente med at betale til man kommer frem
Kommentera

« · 47305