Ej hockeyrelaterad fråga: Vad tycker ni om tv4:as nya programidé ´MIFFO´, där ett gäng vuxna, efterblivna människor (redhawks?)på tid ska sätta ihop en bunt IKEAmöbler? Kan bli bra tv.
Gone Det kan inte vara lätt att vara djurgårdare i dessa dagar. DIF är på väg neråt, men det är bara skönt att det går så dåligt för DIF. Jag blir inte ledsen iallafall.
det var gött att höra dej säga så 19 Nicke. Att göteborgare är goare än sådana där o8-or. Ha det bra där nere i skåne. Jag blir så avundsjuk på er, för att ni har så nära till billig öl =(
Ja visst e det....men det är vell som Boråsindian sa..det är svåra tider i stöckhölm just nu:):):)! Micke Johansson som glömt bort hur man åker skridskor.. och en grining Niclas Falk som blottar sig i media....det kan inte bli så mycket bättre en så här..
Det syns att det är nåt i DIF. Verkar vara nåt internt bråk, så som DIF spelar nu så vinner vilket lag som helst mot dom. Målvakterna i DIF verkar ha missförstått vad det går ut på att vakta buren, Man ska ta så många puckar sommöjligt INTE släppa in så många som möjligt. =)
- Han provspelar imorgon och det blir en riktig värdemätare för han mot ett väldigt bra lag som Frölunda är, kommenterar Per Bäckman. Och han fortsätter: - Han spelar tillsammans med Petrasek och Lundberg går ner med Norgren.
så då får man se honom på isen imorron, hoppas han lyckas nu...
Precis, han kommer tillbaka för att ta en plats nu när skador gör att vi har fått gå runt på få backar sista tiden... Sen om han lyckas så kan det ju bli en fortsättning =)
Nej jag fyller år om ca 3 veckor så jag kallar inte det att fylla sjuttonochchetthalvt......Men det var ju kul i alla fall att en liten sketen 08 fick ha lite glada leenden....för det blir vell inte så mycke av den delen just nu=)?!
Gone, du dissar för mycket! vänta bara till slutspelet, då kommer ni att åka i kvarten, det är ett som är säkert!
Ni lyckades på nåt konstigt sätt kämpa till er 3 poängidag, men det var inte mer. Ni saknar målvakt och har för få matchvinnare, tillskillnad från MIF. och nu kommer du väl att fråga hur ni då kan ligga före MIF i tabellen och du känner dig skitnöjd att du kom på den frågan. men svaret på den frågan är enklare än vad du tror din lilla 08.a.
Ja det märks att du inte mår prima GONE.. darrig på bordet vart man en nämner ordet DIF...Du vrider dig nog i plågor tillsammans med hela stöckhölm...Skriker Hardy Nilsson i sömnen och petar dig i näsan innan match start.. senaste7 matcherna endast 3 pinnar..tungt tungt...kanske blir det så som hela stöckhölm media rackade ner på MIF i början säsongen ni e för dåliga..i MIF/s fall var det ju för gamla.. Ett klart bevis på eran dåliga publik är när man inte stödjer laget i mot vind.. Kanske ska Domarn som får rädda skinnet på er i år igen....för det ser tungt ut..men jag hoppas ni kommer till slutspel."vore konstigt annars" för inget lag är lika sköj att slå som just DIF...
Inget tjafs utan bara raka puckar, så ska det vara. Gone om ni nu är så bra, skriv det då i er gästbok och se glad ut... Du kan inte racka ner på oss nu, och du har inget bra att säga om oss, så vad gör du här ?
Hörni tonårspojkar, har ni inte förstått vad jag gör här? Föga överraskande krävs tydligen att jag förklarar mig. I många av de andra böckerna är det fullt möjligt att föra en vettig diskussion, så icke här. Däremot kan det vara kul att slänga ut en brasklapp här då och då för att se vad som händer, och ta mig tusan, det funkar varje gång. Innan man tryckt på enter så har man ett gäng skogstokiga pågar efter sig som gaddar ihop sig och kastar glåpord. Alltid kul att kika på lite reaktioner. Den där sundis tex gör ju nästan i brallorna så fort jag visar mig... Nicke: Vill du vara näsvis så håll dig åtminstone till fakta, vi hade plockat 4 pinnar de senaste 7, nu är det 7 de senaste åtta. Totalt är det 70 (ganska exakt 14 mer än mif...) Att ni (som alla andra) gillar att spöa DIF är är heller inte så märkligt. Alla vill ju slå mästarna, det märkliga är att det på en del av er verkar som att det är viktigare att DIF loosar än att egna laget vinner. Ni behöver inte gilla att jag är här, jag dyker upp när jag känner för det ändå, och det gör jag när jag letar efter någon att reta galla på. Som sagt, här inne lyckas man till 100%. Tills dess, fortsätt läsa er balla polares inlägg om talibaner så länge.
*garv* ja du e allt en rolig liten figur du GONE=)..Har du lagt maken till att det är vi under...nämner då främst MIF o Frölunda som nu plockar in på DIF i en ruskig fart...så i morn så får du vell skryta med 11 pinnars försprång osv...och du ska snacka om att inte bry sig om sitt eget lag...tycker du är en person som är rätt glapp i käften oxå..men det är ju d som gör HS så roligt...men när du försöker över rösta MIF/klacken, Ja då är du ute på mycket hal is precis som DIF e nu=)!.