Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Nya spelare

« · 455833 Till forumet

Sv: Nya spelare
19:00 ska allt bli offentligt.

Vi har 2 klara nyförvärv. Niinimma är ju iof osso "klar", så 3 då. McLean får förlängt kontrakt. O sen kanske det kommer upp någon överraskning. Vem vet ;)

Det har varit mycket tyst kring nya namn de senaste dagarna. Klubben ha velat ta en sak i taget och sen när allt varit klart presentera alla bitar på en gång. Vilket inte är en dum idé.

Allt man kan säga nu... År att det här laget SKA vara med o slåss om en slutspelsplats. Annars underpresterar banne mig hela truppen. Där är 5-6 lag som är jämnbördiga i "botten". Vi får väl hoppas på en fin start nu efter uppehållet.
Kommentera

nek97raj: Jo då är du iaf realistisk. Resten av spelarna måste ju dra sitt strå till stacken för att för allt att fungera. Då kan det börja hända saker.
Kommentera

pajo: Nejdå jag har inget missat jag har koll på grejerna :)
Kommentera

mok: Man får hoppas att Nurminen till skillnad från Hadelöv gör sitt jobb.
Kommentera

Magnus:

Men alltså. Var Hadelöv verkligen så jävla usel att han skall beskyllas för att laget släppte in så många mål? Han är visserligen väldigt ojämn men med ett bättre lag framför sig tror jag han hade hållt ett tag till.

Okey, nu har Malmö visserligen även förstärkt försvaret. Men, Hadelöv känns lite "pissad på" som man säger på Robinson-ön,
Kommentera

Såg Växjö-Halmstad idag och Hadelöv spelade stabilt.
Räddade segern åt Växjö och blev matchens lirare.

Kan dock bättre...

Tog bl a 2 helt rena friläge...
Kommentera

Danne_l: Det är Hadelövs lägstanivå som är bedrövlig. Matchen mot Mora borta var ett skolexempel på match man bara skall vinna men förlorar på Hadelövs grodor. Andra perioden vinner Mif med 3-2 trots att det är spel mot ett mål, 3-0 hade varit normalt den perioden. Så, ja, den matchen tappade vi 3 pinnar helt på Hadelövs lägstanivå.

Även hemmamtachen mot FBK är det Hadelöv som får ta på sig att det blev 0 poäng. Det finns oändligt med exemepel men visst, även utespelarna har gått bort sig men inte i närheten av hur mycket Hadelöv gjort det denna höst.
Kommentera

« · 455833