Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Poäng

« · 319375 Till forumet

Poäng
Ikväll är det match igen, och nu är det bara poäng som gäller...

Nu skiter iaf jag i hur det ser ut. Bara poängen kommer. Det har spelats rätt bra hockey i många matcher men målen och poängen har inte kommit. Nu är det bara o gneta till sig poäng ikväll.
Så får vi väl se om inte 3 friska fina poäng kan komma på lördag osso...

Ta i trä !

ikväll blir det iaf tuff men 3-3 vid full tid iaf...
Kommentera

Sv: Poäng
Nubben:

Jag tror att Frölunda har svårt för Mif även hemma.
Så mitt tipps blir 2-3 i en tät och tuff match.

Mif mot toppen!
Kommentera

Jag tippar torsk men hoppas på poäng.
Kommentera

Har lite på känn att MIF skräller ikväll...

Jag tippar: Frölunda Indiens - MIF Redhawks 2-4 (sista målet i tom bur)

Det är dags för MIF att skrälla.....
Kommentera

Straffen då Frölunda gjorde 2-0 kom i spel 5 mot 4 för Mif, känns det igen? Verkar vara svårt att lära av misstagen i år.
Kommentera

Pedda: verkar lite väl optimistiiskt va?
Kommentera

MaX: Sparkar dom tränarna snart eller? det var nog inte så bra med en såpa. Säkra källor säger att spelarna inte alls tycker det är speciellt kul.
Men nån måste ju torska och detta år är det MIF.
Kommentera

maria29: Finns inga pengar i Mif för att sparka några tränare. Dessutom är Lundh/Lusths filosofi helt rätt, det är inte deras fel att de som skall göra mål har semester.
Kommentera

Som väntat räcker vi inte till mot Frölunda i Göteborg. Men, det är inte heller mot Frölunda vi ska vinna (får tacka för de 5 fina poäng vi tagit av dem ändå) utan mot andra lag som vi all vet vilka. Det duger inte att förlora mot de svagare lagen som är på vår nivå. Vi förlorar poängen mot de lag vi bara ska vinna mot vilket är illa.

Sen är det givetvis makalöst uselt att inte göra något mål på 30 skott. Modo måste slås i helgen, så är det bara och det får kosta vad det kosta vill.
Kommentera

Magnus: när visar dom dagens match i percys pågar? måste ju kolla in det nu ;)
Kommentera

MaX: Så vitt jag förstått är det väl en veckas förskjutning när det gäller Percys Pågar eller vad serien hater nu. Rätta mig om jag har fel någon
Kommentera

Dragan 2k: Visas på onsdag i nästa vecka. Men det brukar inte vara så mycket från matcherna. Man brukar få se målen sen är det mest båsbilder och publikreaktioner.
Kommentera

« · 319375