Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Sämre webmaster?

285758 · » Till forumet

Sämre webmaster?
Vad jag tycker om MIF Redhawks sätt att sköta saker och ting som till exempel avtackningar för lång och trogen tjänst etc vet väl de flesta vid detta laget.

Jag tycker naturligtvis "sparkningen" av Stefan som webmaster skedde på ett ojuste sätt, men det är som det är. Och det är ju givetvis så att en ny webmaster som hållt på med hemsidan 2 månader är sämre än en som hållt på 4-5 år eller vad det nu rör sig om.

Utvärderingen om vem som är bäst eller sämst borde därför ske efter en liten stund. Jag säger såhär; när den nye killen designat en hel sida från grund och botten och sköter den löpande, då kan vi säga vad som är bättre eller sämre än det andra.

CoolaKoffe, hoppas du inte skrev för allvarliga saker till S-Å Wikers eftersom han är "visserligen inte den som vill vara långsynt", men om han tänker på detta långt fram i tiden så kommer han fortfarande vara arg över det. Inte särskilt långsynt va..? ;) (Internt skämt)

Denna veckan vill jag gärna se ett nyförvärv på hemsidan för att bli lite lugnare.
Kommentera

285758 · »