Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

Skador

« · 372045 Till forumet

Skador
Enligt sportradion var Andersson magsjuk, icke så oroväckande, m.a.o.
Däremot skadade sig den som gör MIFs mål, Mattsson:
"Jesper Mattsson vann SM-guld med Mif redan som 17-åring. Till skillnad från Magnertoft har han alltid varit en finsnickrare och målskytt. I går var han också den uppoffrande kämpen.
Det kostade honom kanske en bruten stortå. Ett av flera skott han täckte prickade olyckligt.
- Vi får se när jag röntgats hur illa det är, säger Mattsson."
Vi får sannerligen hoppas att det ej är något allvarligt
Kommentera

Sv: Skador
nek97raj: mmm, få Jeppe skadad nu vore INTE bra.

Men men, om jag känner jeppe rätt så kommer han inte vara borta länge även om den nu är bruten.
Kommentera

nek97raj: Enligt webradion igår var Andersson knäskadad, hoppas de har fel.
Kommentera

Magnus:

enligt TT så var samme Andersson sjuk.
Kommentera

Härlig seger igår, hoppas vi kan fortsätta klättringen uppåt i tabellen. Kan bara hoppas att Mattsons skada inte är för allvarlig också, han är den ända som producerar mål verkar det som :-(

Någon som vet mer om detta ??
Svensk hockeyspelare som dömts till fängelse för skattebrot.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,418558,00.html

Skulle inte förvåna mig om det handlar om en Miffare från guldåren, men det kan också vara Frölundaspelare. Både MIF och Frölunda har ju haft problem hos skattemyndigheten.
Kommentera

Burra:

Ta en titt i Timrå-boken.
Kommentera

Burra: Det här har inget med hockey att göra, det är affärer han haft utanför rinken men visst har han spelat i Mif. Dock ej under guldåren. Det var väl just efter att han slutat i Mif som det hela uppdagades om jag inte minns fel, men först nu har han fått sin dom.
Kommentera

Mikael Lindholm om du inte orkade följa rådet från scim.
Kommentera

Magnus: det verkar troligare att det är en hastigt påkommen magsjuka, då han enligt uppgift på den officiella sajten skulle spela.
Jag är förvisso ingen ortoped, men jag undrar om man inte kan spela hockey även med bruten tå.
Kommentera

Stefan: kan inte du fråga Lundh ang. skadorna, ni håller väl fortfarande kontakten?
Kommentera

nek97raj:

självklart kan jag höra efter, kan slå han en signal under torsdagen och höra efter.

Jodå kontakt har vi men inte så ofta som förr i tiden :)
Kommentera

Stefan: det vore ju perfekt :-)
Kommentera

« · 372045