Vad menar du Sundis? Av de jag räknade up var alla med i truppen. Vilka är inte helt ordinarie?
Den enda som jag ser inte spelar helt frekvent är Zajkowski som är tredjemålvakt, men han är helt ordinarie i truppen. Alla andra spelar hela tiden. Staal hyser betydligt höre aktning för Modo än du tror. Som du tidigare nämnde vann Malmö gulden i SM när dom var ett köbelag, sen dom slutade med det har dom varit mediokra. Blunda för det om du vill. Det märks att dina kunskaper begränsar sig till dina fördomar. Mer behöver inte tilläggas.
Jag har inte jätte koll på Modos spelare som du kanske har förstått. jag trodde att det var fler än Zajkowski som inte spelade så mycket. Så enkelt som du vill få det till är det inte. Malmö slutade inte vara ett "köpelag" som du vill få det till efter guldet -94. Vad jag vet så fortsatte värvningarna många år efter, finnfemman tex etc etc...
Jag har inte full koll på Modo och du har inte full koll på MIF, helt naturligt.
Vill poängtera att jag har respekt för Modo och anledningen till att det blev en hård diskussion är att "power" började skriva skit. dklart att man reagerar då. Sen vet jag att mina kunskaper om Modos spelare inte är dem bästa och det har jag fått erfara...
Tycker vi sumpar denna diskussionen nu, börjar bli lite långdraget...