CoolaKoffe: Jag vet att ingen är klar, jag har inte sagt att någon är klar heller. Det är väl inte bekräftat att Lundh är klar som tränare ens vad jag vet...
MEN för att få bra spelare att skriva på krävs oftast att de vet vem som blir tränare i föreningen... och ett välkänt namn i båset leder oftast till att det blir lite lättare att signa spelaren i fråga.
Stefan: Jag vet, vill bara uttrycka min hockeyabstinens lite! :) Undrar om KvP kommit med några kvalificerade rykten i år? Jag har ju inte tillgång till denna eminenta tidskrift här uppe.
Jarg? Fleury? Lidström? Lemieux?
KvP har i varje fall alltid rätt, jag minns bara inte rikitgt vilken säsong Alexei Kovalev spelade i Mif, minns du Stefan? :)
De kan vara muntligt överrens men klara är dem inte förräns de skrivit på kontrakt med MIF. Och så fort de skriver kontrakt så går MIF ut med det via hemsida och pressmeddelande
CoolaKoffe: Mif vann förresten matchen. Minns inte vad det blev, någon har kanske match info? Mif var i varje fall förstärt med Tomas Sandström, Mats Näslund och Peter Andersson (stannade hela säsongen)
Gretzky Allstars mötte Mif, Frölunda och Djurgården i Sverige. Mif var enda lag som vann, de övriga fick pisk...
CoolaKoffe: Kommer inte ihåg, men jag vet att Näslund gjorde minst 2. Jag kollade förövrigt på matchen via text teven... suger ju att inte kunnat se den live...
Backar: Marty McSorley Al MacInnis Paul Coffey Charlie Huddy Rob Blake Todd Gill
Forwards: Wayne Gretzky Brett Hull Kirk Muller Sergej Fedorov Mark Messier Steve Yzerman Russ Courtnall Rick Tocchet Tony Granato Pat Conacher Steve Larmer
mmm
Burra kan vara en bra värvning.. f.d landslagsman som kanske kan få en rejäl nytändning i MIF: