TRÅKIGT

« · 10849 Till forumet

TRÅKIGT
Vad trött jag blir, När skall Bäckman Hjälpa oss????? Ja ja, tur att det är 48 matcher kvar. Skönt att Hannula fins.

Kram på er alla RÖDHÖKAR
Kommentera

Sv: TRÅKIGT
Ingen panik Mifare! Jag har sett Bäckman i MoDo i fyra år
karln kan trolla han gjör Mif till ett topplag,tro mig.
Kommer från matchen MoDo -Timrå och jag säger bara Kim staal
vilken lirare!!!han kommer att gjöra dunder succe denna säsong
tack Mif för att han kom till MoDo.
Kommentera

Saly... tacka inte MIF...det är Stalle själv du ska tacka..MIF ville ju ha honom kvar men han valde att lämna MIF för MoDo tyvärr
Kommentera

Med ert måltempo ser ni ut att hamna på sisådär 27-28 mål gjorda fram emot mars. Ser bra ut. Var det Bäckman och Johansson de hette?
Kommentera

Ja natuligtvis är det stalle jag ska tacka, men man kan ju undra varför han valde Modo,det är säkert inte pengar det gäller för då tror jag Mif bjöd bättre,antagligen är det för att Modo är en bra klubb att spela för om man vill ut i proffsvärden,för närvarande har man ju 10st i NHL. (11st om man vill räkna in Salle,han har ju spelat för MoDo i alla år förutom i fjol)
Kommentera

Jaja MIF spelade bra idag men man måste kunna prestera bättre i att gjöra mål, skönt i alla fall att Hannula spräckte nollan, annars skulle man nog få det mera tungt på lördag mot AIK.

Äntligen ska man själv ut o röra på sig nu på lördag i globen, men man ska nog se upp för AIK dom har spelat bra hitills som dom flesta nog inte hadde förväntat sig.

FORZA MALMÖ!!!!!!!!!!
Kommentera

fan vad jag är glad att mif inte har ett poäng än så länge.
Kommentera

Aik har vunnit mot linköping och ssk. Inget att lyfta på hatten för. Dem måste ni i alla fall kunna slå.
Kommentera

vill bara säga att bäckman måste vara den sämsta tränaren jag någonsin sett det går inte att stå och skrika i båset gör inte laget mål så måste man prova nya formationer för att få det att fungera det går inte att skylla på domaren. nej sparka bäckman,johansson och sätt Stefan lund som tränare för när han var tränare så gick det bättre En trogen supporter
Kommentera

Det räcker om dom lär Peter Andersson släppa pucken. I matchen igår tar han pucken bakom mål, sätter skygglapparna på sig och åker. Vad Jussi och Mattsson gör på isen kan man fråga sig. Två mycket spelskickliga forwards som inte får låna pucken. Dom åker och gör det de är sämst på, jagar som fan! Låt dessa två spelare bygga upp anfallen.
Kommentera

« · 10849