nek97raj: Ja Malmö brukar ha det trögt mot AIK men ändå så tror jag på knapp vinst med 4-2 till Malmö.Antagligen står Corey och jag tror att han växer ju mer matcher han får spela.Han e ju faktiskt ganska matchotränad
nix, svennis: Jonas Westerling kommer måla. I första minuten i tredje perioden. Förmodligen direkt på tekning vid perioduppstaren. Säger min kaffesumps-aborrmage.
Imorrn är det dags för mötet mot div 1 klubben Borås, vi bör vinna över dom med tanke på att AIK slog dom med 6-1 och vi vann ju idag med 4-1 över AIK.
nek97raj: Nu kommer de riktiga kanonerna, såsom Frölunda,Linköping,Rögle,Färjestad och Rögle igen. Då får vi se hur bra vi är om vi kan hävda oss mot ES-lag.
Nu skall vi möta Färjestad i morgon.Skall bli spännande och se var vi står gentemot dem.De har tydligen gått bra på försäsongen.Jag sticker ut hakan och tror att vi kan slå dem och jag tippar 3-2 till Malmö.Staal,Savage och Söderberg gör Malmös mål.
nek97raj: Vinst eller ej, det kvittar, inte nu vi ska vinna utan det är när vi kan slåss om 3 poäng, nu gäller det bara att spela in sig i ett spelsystem som sedan ska användas i Alssvenskan.
Tycker vi ska ha en grymt styark powerplay uppställning som lyder såhär: Forwards: Jussi - Savage - Calle Söderberg Backar: Matthiasson - Coleman