halva matchen har gått och MIF ligger under med 5-0 vad är detta? fick mif hjärn släpp eller? kan nån förklara till mig?det är skandal att förlora med såna sifror mot HV . och säg inte att det är början av säsonegn snälla. Heya Boys.
nu är det tennis siffror som de säger i Radion 6-0. faaaaaaan . och vad gäller jussi så killen har inte lust och spela längre sen de har tagit bort captain binda och Bäckman kom till MIF.oc han kanske vill inte spela längre som forward.jag fattar inget alls just nu.bara förbannad på det som händer i MIF just nu.men kommer alltid och älska MIF oavsett vad som händer.Heya Boys.
Vi gick iaf inte mållösa från matchen. Jag har ett tips, byt ut Jussi och sätt in Frans Nielsen till nästa match. Sen kan vi låta Hadelöv stå från start.
till NUMMER1 tryck på Caps Lock snälla först. att vi snackar om Bäckis-JOhansson är våaran rätt och diskutera här .och precis om allt vad gäller mif.det kallas hockey snack om du har glömt.själv jag kan inte säga varför Mif förlorade idag ,jag var inte där.men vi får vänta på match raport från master eller folk som var där.men det blir 3friska poäng på söndag mot Lule.jag är säker på det.MIF är inte det laget som deppar och ger upp så fort.så kom igen malmö.Heya BOYS
man är väl inte mindre MIF supporter för man kritiserar sitt lag efter en undermålig insats? Hade vi vanliga dödliga misskött vårt jobb på det här viset hade vi fått sparken. Med dom lönerna förtjänar de i alla fall ett rejält kok stryk...fy fan vilken besvikelse!
Jag håller med om att man inte är en speciellt bra supporter om man gnäller för enstaka förluster. Men när Hadelöv läcker som ett soll och Mattsson, Lindqvist och Riihijärvi, har noll i målprotokollet. Målskillnad på 6 - 18 , på fem matcher, då tycker jag att man har rätt att undra hur det står till. Man trodde att spelarna hade fattat vad som krävs för att vinna, i tisdags.
Vad som saknas är väl ganska klart när man tittar på följande statistik.
MIF:s motståndare i de inledande matcherna har behövt skjuta 7.2 skott för att överlista i huvudsak Hadelöv medan MIF måste skjuta makabra 24.7 skott för att göra ett enda ynka mål.
Man måste få säga ifrån när man inte är nöjd det är en rättighet för fan. Ut med Hadelöv in med ola,varför spelar inte Frans.N med A-laget? Jag tror inte han stannar i Mif om han inte får spela mer(han har 1års kontrakt och han vill nog spela något). Kom inte och snacka om att det är 49-48-47-46-45 matcher kvar,för när det återstår 7-8 matcher så måste vi vinna ALLA för att vara med. Tro inte att Mif INTE kan åka ur för det trode LEKSAND........... Det är rätt att ändra spelstil av bäckis men man undrar hur mycket det kommer att kosta?,jag menar att det gammla spelet var för stillastående,man måste ha fart idag för att skapa chanser och chanser skapar vi men vi sätter dom inte tyvär. Bara en sak till är jussi sur för att han inte är lagkapten i år?(det ser nästan ut som han missar feta målchanser med flit!!!!!!!)