Malmö Redhawks

24628 inlägg · 2625 ämnen

VART HAR VI REDHAWKS?!

« · 10174 Till forumet

VART HAR VI REDHAWKS?!
0-1: Ok! plockhandsken var sönder men vart har vi Malmö någonstans?!, det är en frågan som man kommer att ställa sig själv många ggr under Elitserien om dom spelar så här....

Gunnar/ Bäckman ska inte lastas för allt det är inte trännarnas fel, jag kan rada upp en hel del coacher som har haft en hyffsad eller mycket bra bakrund innan man tog klivet till Malmö för att inte komma någon stans,

Idag mot SSK så blir man mycket besviken som många ggr förr, vi kan inte ha spelare som inte tar hockey livet i MIF på allvar, visst det är jävligt hårda ord så här i början på starten men det brukar vara lika dant varje år och det är fan inte roligt som supporter att få uppleva detta, En sak som MIF saknar mäst är vell viljan...viljan att jöra mål viljan att kämpa...

-3 p idag kanske man inte ser så jävla viktigt på men det kan bli 3 mycket viktiga poäng som man kanske har stor nöd i slutet av serien.

När man kollar på Mif idag så verkar spelarna inte veta om ens vilka som är deras lag spelare,ch det måste Bäckman o Gunnar banka in i MIF truppen nu innan det är för sent... En spelare måste tycka att det är kul att vara på planen och ha en vinnar förmåga till 100%.. Och vi har en jävla bra Lag anda i MIF men när det drar i hop sig till match bleknar den totalt och det är just det som får en supporter att både sjänna besvikelse och arg..

Skärpning MIF om guldet ska hem till huvudstaden Malmö igen...

jag vill också passa på o ge alla supportrar som stöttade MIF i södertälje idag en stor Eloge, jag älskar er alla...

FORZA MALMÖ!!
Kommentera

Sv: VART HAR VI REDHAWKS?!
Lugn pågar,nu är premiären överstökad, det är bara att ta nya tag.Jag är helt övertygad om att ni blir ett topplag i år.
Kommentera

Är inte alls orolig över Malmös förlust i kväll, dom kommer starkt nu till 2a matchen.Fan det är ju 40 matcher kvar.
Peter Andersson och Roger Öhman är i en klass för sej själva det kallas rutin och har inget med att dom är 36 respektive 34 .
kom igen nu Malmö och vinn nu mot Djurgarden på torsdag.

Hälsningar nummer 1
Kommentera

49 matcher kvar!!!!!!!!!
Kommentera

« · 10174