1150x200-matchtipsbanner.jpg

Matchtips

22044 inlägg · 1236 ämnen

MatchTipset drar igång

« · 1198607 · » Till forumet

Sv: MatchTipset drar igång
Alltså är dom där rutoena som indikerar 1 x 2 så jävla känsliga att dom inte registrerar när man tippar jag är fan 100 % säker på att jag kryssade i dom där. Nu fick jag inga poäng för 2 - 2 mellan Modo - Dif.. Jaja !! Vad göra?
Kommentera

Varför glömmer jag tippa hela tiden? 2-1 till Bofors var ju klockrent
Kommentera

Random: DIV 5 finns inte i hockey , tror de lägsta är div 3 . kanske div 2 . elitserien , allsvenskan , div 1 , div 2 , kanske 3 ? sen finns de inte lägre.
Kommentera

Varför kan man inte tippa div 5?
Kommentera

Idag blir det nästan bara hemmasegrar
Kommentera

Tror inte Leksand går upp denna säsongen heller . Alldeles för ojämna , Hade 3-2 till dem i kväll , de klarar bara 2-2 mot Troja/Ljungby , kanske går dr till kvalserien , där har de inget att hämta .
Kommentera

Malmö leder "bara" med 1-6 mot Örebro så ni förstår nog vad jag menar.
Kommentera

Frisco: Det är möjligt att dom gör, men dom är ändå dåliga.
Kommentera

Random: De ligger 2:a och 4:a i serien. Att tippa vinst på dessa är oftast en bra investering.
Kommentera

Ett litet tips. Leksand och Malmö är överskattade, tippa endast de lagen i nödfall.
Kommentera

Modo gjorde ett mål för mycket :( Inga rätt denna gången.
Kommentera

Pär: Jupp. 30 pinnar ser det ut som...
Kommentera

distanserad:

Faan vad poäng du tagit på slutet.....Själv har jag 24-p sedan den 24/10, men du måste vara värre? Blir en förlösande 4-2 mot Lule i dag....
Kommentera

Random: Haha... det är låååångt kvar.
Kommentera

distanserad: Har du redan gått o vunnit tävlingen måntro ?
Kommentera

Gått väldigt dåligt ett tag nu , men drar 11 poäng i kväll om 3-3 står sig i Bofors-Växjö.
Kommentera

Random: Är nog inte beredd att hålla med dig... tycker det är trärtom ifall man kollar några omgångar tillbaka:)
Kommentera

Ett litet tips. Det blir oftast lite mål i Allsvenskan. Tack för mig, lycka till!
Kommentera

Pär: Bring it on
Kommentera

Random:
Hur står sig 12-p i senaste omg,? Ganska nöjd.....Synd att man missat så många omg, men ska ge det en chans, Heleniz-Pucken mfl, Är på g-nu! *L*
Kommentera

Bigthelin: 3-3 mellan Timrå och Hv satt som ett smack!
Kommentera

Random: Nej det gör jag så bra själv så... glömde tippa idag!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Bigthelin: Heleniz går dig på nerverna antar jag :P
Kommentera

Random: Själv är jag nere i en dal!!! Inte många rätt ikväll.... Snart har jag ju tappat min fina ledning!!
Kommentera

Oskarshamn-Malmö 2-3 satt som ett smack!
Kommentera

Random: Du kan ändra tipsen hur många gånger som helst fram till matchstart , så smartast är att tippa allt man kan och ändra sedan vid behov.
Kommentera

Kakelmannen: Glömde tippa dagens matcher :( Inte första gången det händer. Jag gillar inte att tippa massa omgångar i förväg, jag vill veta hur den förra omgången slutade först.
Kommentera

Random: man kan ju bara satsa en liten slant , fick för mig sex stycken 1or var j nära -nära , men men Mora-Borås satt i dag 3-3 synd att Bofors kvitterade med 10 sek kvar . E lite orlig för i morgon tror att dit Luleå kan störa Hv , fast ni e väldigt hemmastarka men något sämre borta , Hv bör ta de , 5-2 , sista i tom kasse .
Kommentera

Kakelmannen: Att spela alla Elitserie matcher på lången är riskabelt, det vågar jag inte göra :P
Kommentera

Dream Team:

Själv är jag långt efter :/

Kommentera

Kakelmannen: Själv hade jag rätt tecken i fem av sex matcher. När jag dessutom hade rätt resultat i två av dom så satt 11 friska poäng rätt fint på kontot ;-)
Kommentera

Random: 1an i Kinnarps Arena var den mest bombsäkra , iofs så är SSK svårspelade då de inte försöker spela hockey utan backa hem med hela laget . Hade 6 stycken 1or men fick inte in nå¨got resultat , hade 6 styck 1or på lången med , men DIF svek ju mot RBK .
Kommentera

Kakelmannen: Ja, det blir nog bara 1or, förutom i Jönköping =)
Kommentera

Det tog en stund innan jag hittade Matchtips !
Kommentera

Synd att man inte upptäckt detta spel tidigare, nu när man bara varit med de 4 senaste omgångarna är man såklaart långt efter alla andra..
aja.. har redan 12 poäng, så jag har börjat tagit upp kampen :)
Kommentera

tipset går åt helvete nu , ska nog lägga ner , blir 0 poäng i dag hade kryss på Borås-AIK . Borås sätter 4-3 efter 19_17
Kommentera

Kakelmannen: Oj vad Sundsvall satsar stort idag :O
Kommentera

Random: sant , på torsdag blir de bara 1or .
Kommentera

Dagens matcher visade ju verkligen hur jämn Elitserien är.
Kommentera

Hälge:

Hoppsan ! Trodde ärligt talat itne jag hade missat det där.

Kommentera

mattias - 74: Det ser ut som om du bara spelat resultatet och glömt 1,x eller två.
Kommentera

mattias - 74: Det fick jag
Kommentera

jag fick ingen poäng för Leksands segern!

Kommentera

Jag fick in ett resultat för första gången! Oskarshamn-Almtuna 1-1 !!! Det är värt en sup!!!
Kommentera

Jag menar 4!
Kommentera

Det blir bara 1 hemmaseger idag.
Kommentera

Är ganska stolt över mig själv att jag tippade två rätta resultat igår. Först Björklöven - Bofors 3-5 och Rögle - Timrå 3-2. Ganska konstigt att man tippar rätt i en match som det blev åtta mål i totalt.
Kommentera

massa västerås utvsingar nu står 3-3 med 3 minuter kvar , Luleå leder 4-2 , Björklöven ligger under 3-4 och Rögle leder 3-2 , hoppas på 3-3 där då med.
Kommentera

i dag har jag tippat AIK-VIK 3-3 , Rögle-Timrå 2-2 , Björklöven-Bofors 4-4 , Frölunda-Luleå 2-4 . kan bli massa poäng men kan likaväl bli kasst , kommer väl falla på ett mål här och där som vanligt.
Kommentera

Mathias: själv så drog jag in en 5poängare samt en 4a;) sen två ettor också:)
Kommentera

« · 1198607 · »