Om vi nu inför de här gamla reglerna. Är det detta som ska gälla?
* Tipstecknet gäller efter ordinarie tid (60 min)
* Slutresultatet gäller för ordinarie tid + förlängning
Tubest: Hur jag än funderar på detta så kan jag inte förstå intresset för ställningen under ordinarie tid då det inte har något med utfallet att göra. Det kan ju halka in fler mål eftersom matchen inte är klar ännu. Jag tycker det känns som att man tippar halvtidsresultatet i en fotbollsmatch. Vem är intresserad av det?
Det bäste vore väl ändå om man istället för 1-X-2 fick tippa hur många poäng laget tar 3p-2p-1p-0p. Hur som haver så måste vi göra om reglerna på något sätt för så här går det inte att ha det. Det måste gå att göra regler som alla känner är schyssta. Tills vidare kör vi på som tidigare.
I Allsvenskan som du helt plötsligt lagt till finns bara 1 eller 2 , ingen match får sluta oavgjort där .
Marcus:
Räknars det om man spelar själv i sin klubbtävling?
Marcus:
Som Djurgårdare har jag väl inte så mycket till val? ;P
Nu har jag gjort så att matchtipset har en egen avdelning här på HS. Ni hittar de länkar som ni behöver för att tippa i vänstermenyn. Och självklart går det bra att diskutera tipset här i forumet.
En berättigad fråga är hur ni upplever tipset? Funkar det bra? Stämmer poängen? Ska vi förändra något i upplägget inför att vi ska köra tävlingen skarpt (med priser)?