Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Paddan: Ingen aning. Däremot är detta förslaget i vår tröjtävling från 2004 ganska likt.
www.frisco.se/jerseys/modoretro55_5.jpg
Bittesehr: Helt rätt. Varför inte bara låta publiken klappa klart innan man börjar intervjua? Vi vill visa vår uppskattning med en lång stående ovation men blir brutalt avbrutna av en pajas.
Frisco: Ja, jag har bestämt mig. Hasse har inte i dessa lägen att göra. Det tycker iofs du också, men du har bestämt dig för att vara tvärsöver. Som vanligt.
Poffa: För att vara en 90-årsfest så måste jag säga att jag är besviken. Man hade ju exempelvis kunnat tänka strategiskt och i samband med boksläppet sälja boken för 90kr endast idag. Man hade kunnat presentera årets matchtröjor, istället för att spela med samma försäsongsmatchställ som man använt nu tre säsonger i rad där man alltså måste gissa vilken spelare som är vilken om man inte köpt matchprogram (vilket iofs inte hjälpte ifjol då numren i matchprogrammet var de nummer de skulle ha i seriespelet). Man hade kunnat anordna mer aktiviteter för barnen. Bland mycket annat.
Som det känns så har man lagt ner ungefär lika mycket energi på detta 90-årsfirande som den tid det tar att sätta nyckeln i arenaportarna och vrida om.