1150x200-modo-header2-kopiera.webp

Arenan klar?

« · 535783 · » Till forumet

Sv: Arenan klar?

Frisco: Ser att felstavningskontrollen funkar alldeles utmärkt ikväll.

Crosschecking...himla tur man inte är glömsk kyrkoherde eller så, för då kunde det ju bli ett problem

Kommentera

Paddan: Mika kunde också se till att ha klubban i samma materiela som takstolen. När han sen crosscheckar nån kan han ju alltid skulle på att det var en reflex.
www.bloddonor.dk/fileadmin/Billede_Arkiv/Bestillingsliste/reflex.jpg
Kommentera

Frisco: Eftersom takstolarna till nya arenan tydligen tillverkas i Finland, kan man då inte se till att frakta över MIKA, eller varför inte Vykoukal, på en gång. Då slipper man ju de reskostnaderna.
Kommentera

Frisco: Det är mycket troligt. Själv avvaktar vi väl NHL-Säsongen.
Kommentera

NuMo: Jag tippar att Färjestad redan skrivit kontrakt med 25-30 spelare.
Kommentera

Frisco: Den är redan över. Sådärja. Säsongen slutade lyckligt tillslut. Nu är det bara att sätta igång att värva.
Kommentera

NuMo: Jag var inte där. Jag var här. Mitt tips till dig är se 4:e perioden nu.
Kommentera

Frisco: Jag håller med modo_foppa. Värdelösa bilder. Hade jag varit där med min kamera så hade det blivit fina bilder.
Kommentera

Frisco:

Själv så tackar jag för bilderna. Nästa gång jag besöker Nygatan skall vi banne mig gå dit uppe så jag kan se hur väl det syns in i ett visst hus på Viktoriaesplanaden. Dessutom tror jag man har rätt bra utsikt där uppifrån. Pinsamt egentligen, att man inte varit upp där förut.

Kommentera

modo_foppa: [inget dumt mot frisco..
Inte dom bästa bliderna kanske men ett steg i rätt riktning]

Mitt tips till dig är att sluta tjata om bilder och att åka och ta lite bilder själv.
Kommentera

inget dumt mot frisco..
Inte dom bästa bliderna kanske men ett steg i rätt riktning
men det kanske beror på att man inte får komma inanför byggområdet....
nu får man hoppas att dom plaserar om webcamen..
Kommentera

Inte än kanske.

Däremot 20 halvtimmefärska bilder här: www.frisco.se/bilder/050411arenan/
Kommentera

Poffa: Jag som hade för mig att Cementa-tornet skulle rivas när arenan väl var klar...
Kommentera

Poffa: Kom in i matchen, gå ut i pausen. Lördagsmatchernas nya devis???
Kommentera

Frisco:

Ett HHögerrum kommer nog lösa sig ändå. Rykten gör gällande att det finns långt gågna förhandlingar mellan H Höger och Arenabolaget om att H Höger skall ha tillgång till ett rum med stora möjligheter.

Kommentera

Salle:

Nu förväxlar du H Höger och Fylleklacken med varandra. Kom in i matchen, vettja.

Kommentera

Frisco: Med så många toletter så hopas man att slippa dom där kilometerlånga köerna till toaletterna som det är i kempis i periodpaus
Kommentera

Frisco: Jag som trodde ni tyckte om byxvarm Lord C och bira. :-)
Kommentera

Salle: Jaså? Kylskåpet då?
Kommentera

Frisco: Räcker väl med 2st reserverade bord i gången.
Kommentera

Poffa: Det är alldeles för mycket toaletter. Man kunde göra ett litet HHögerrum istället.
Kommentera

Poffa: A just de, om man zoomade till 800% ja. Coolt med 2 barer och 2 cafén på samma plan, woo.
Kommentera

shinzawai:

Ja, det står ju sportbar, toalett, kiosk osv där det skall vara.

Kommentera

Poffa: "väldigt väl"?
Kommentera

Kollar man på PDF-filerna på länken så syns det ju väldigt väl var allting kommer vara placerat.
Kommentera

shinzawai:

Mycket kommer nog hamna i hörnen, där utrymmet kommer bli större tack vare att läktarna är fasade. Dessutom är det väl trots allt hyggligt med plats på bottenplanet bakom läktaren.

Kommentera

En sak har slagit mig av betongskelettet som ska bli Modos nya fort. Det är väääldigt ont om utrymme "bakom" läktarna. De vertikala pelarna som man ser bakom läktarna torde vara ytterväggen. Var ska alla miljarder toaletter, kiosker, pubbar, resturanger osv hålla till egentligen?
Kommentera

tycker att det e lite dålig uppdatering av arena bygget
och web-camens plasering är inte den bästa.
Kommentera

Arenaintresserade:

Kommentera

NuMo:

Med en målvakt som inte släpper in allt från blå, med någon som kan styra upp bytena så vi inte är 6 man ena gången och 3 man andra gången, med jävlar anamma och med lite tur... Ja då hade vi vunnit idag.

Förresten, är det Aucoin eller Hasse J som var en av NHL:s fem bästa backar i fjol?

Kommentera

Mycket irriterande att någon lyckades snika in den här tråden mitt i matchen.
Kommentera

Otroligt! Ragge har rätt. Modo spelar pojklagshockey och tror att vi inte skall genomskåda bluffen. Goda råd är dyra, Modo har bara en dryg minut på sig att förlora matchen men Färjestad klarar inte av att få in pucken. lite diskret så byter plötsligt en modospelare och det visar sig vara ett genidrag. Långsamt byte och Färjestad får chansen till spel fyra mot tre och en fri Hamr kan göra det för alla så förlösande målet. Har vi inte sett knepet flera gånger förut? Konstigt att man inte löst den här koden tidigare. Vi lyvkades inte riktigt missa slutspelet även om det var när, de andra lagen var ju så fördömt dåliga. Men ut i kvarten så att det ser verkligt ut, det kommer vi att göra.
Kommentera

FAN OXÅ!!!!!!!!!!
Kommentera

Emma no15: Berg? Jag menade såklart Berglund. Jag var så arg så jag glömde de sista bokstäverna.
Kommentera

NuMo: Japp! Där satt den. Spiken i kistan.
Kommentera

NuMo: Det går nog! 5-4 nu.
Kommentera

Emma no15:

Jag tror du blandar ihop, eller också har du drömt. Varför skriver vi detta i en tråd om arenan?

Kommentera

Berg är nog en av dom fetaste idioterna som nånsin stått på ett par skridskor. Helt jävla hjärndö´!
Kommentera

Drygt två minuter på os att förlora. Det måste gå!!!
Kommentera

Svanru: Eller hur? Det är grymt tur!
Kommentera

Emma no15: Jag tycker det är skamligt av dig som västernorrlänning att hålla på Djurgården, men det är ju helt upp dig.
Vi Tikare lider dock med er och Foppa och hoppas att ni skall slå ut färjestad.
Kommentera

knaskamilla: Det är tur att era spelare är änglar.
Kommentera

knaskamilla: Jo, men det finns en snyggsalle oxå. Det är jag helt säker på.
Svarten gick ut nu. Vem är nästa offer tro?
Kommentera

Emma no15:

Men ge reh. Det fattar du väl att Snyggjanne inte kan heta Snyggsalle?! Gjorde pucko-Berglund något fult nu, förresten?

Kommentera

NuMo: Det måste det vara. Och det måste vara ett ganska överlägset rekord, eller?
Kommentera

knaskamilla:
Snart blir han Naken-Janne om Chara inte får sin medicin snart :-)
Kommentera

knaskamilla: snyggjanne? Jag trodde han hette snyggsalle!
Kommentera

NuMo: modo bor ju i utvisningsbåset nä det här torskar modo helt övertygad
Kommentera

NuMo:

De är kanske rädda för att råka vara bara två man på banan igen?

Kommentera

Icing-Ove:

På tal om Vild-Hasse - jag känner på mig att Snyggjanne snart gör mål.

Kommentera

« · 535783 · »