Frisco:
Själv så tackar jag för bilderna. Nästa gång jag besöker Nygatan skall vi banne mig gå dit uppe så jag kan se hur väl det syns in i ett visst hus på Viktoriaesplanaden. Dessutom tror jag man har rätt bra utsikt där uppifrån. Pinsamt egentligen, att man inte varit upp där förut.
Frisco:
Ett HHögerrum kommer nog lösa sig ändå. Rykten gör gällande att det finns långt gågna förhandlingar mellan H Höger och Arenabolaget om att H Höger skall ha tillgång till ett rum med stora möjligheter.
Salle:
Nu förväxlar du H Höger och Fylleklacken med varandra. Kom in i matchen, vettja.
shinzawai:
Ja, det står ju sportbar, toalett, kiosk osv där det skall vara.
shinzawai:
Mycket kommer nog hamna i hörnen, där utrymmet kommer bli större tack vare att läktarna är fasade. Dessutom är det väl trots allt hyggligt med plats på bottenplanet bakom läktaren.
NuMo:
Med en målvakt som inte släpper in allt från blå, med någon som kan styra upp bytena så vi inte är 6 man ena gången och 3 man andra gången, med jävlar anamma och med lite tur... Ja då hade vi vunnit idag.
Förresten, är det Aucoin eller Hasse J som var en av NHL:s fem bästa backar i fjol?
Emma no15:
Jag tror du blandar ihop, eller också har du drömt. Varför skriver vi detta i en tråd om arenan?
Emma no15:
Men ge reh. Det fattar du väl att Snyggjanne inte kan heta Snyggsalle?! Gjorde pucko-Berglund något fult nu, förresten?
Icing-Ove:
På tal om Vild-Hasse - jag känner på mig att Snyggjanne snart gör mål.
Frisco: Ser att felstavningskontrollen funkar alldeles utmärkt ikväll.
Crosschecking...himla tur man inte är glömsk kyrkoherde eller så, för då kunde det ju bli ett problem