westerlind: Jag skvallrar inte om du har rätt på A och/eller B.
Men C borde du ju kunna ta på frissan allena.
Lite tankar efter Modo - DIF.
Djurgården var värda sin 4-2 ledning efter 2 perioder, men tillslut så kan jag ändå inte säga att modo's seger inte var välförtjänt.
Man kunde ganska snabbt märka att Sundström inte hade något matchtempo i kroppen, men annat var väl inte att förvänta sig även om Harald ville få det till att han är så rutinerad så han inte behöver det. Men om man låter det gå en 2-3 matcher så är han nog i form att börja dominera igen.
Wernblom långsammast på isen, men han lyckades ändå va den som avgör och det på det sätt som han är värvad för.
Ruskigt roligt att se att 3e kedjan var så bra. Om nu bara 1a och 2a formationer kommer igång så blir vi farliga.
Någon som spanat in skröders tilltag?
Självklart så har han ingenting där att göra med handsken. Men att få det till MP har jag faktiskt svårt att se. Inte så att det på något sätt är hårt. Jag hade kunna köpa Game Penalty eller vad det nu heter, men automatisk avstägning är hårt.
www.hockeyligan.se och deras websändning har en bra bild på det hela.
Nu blir det lurt då vi bara har 11 forwards så man skulle nog kunna tro att det blir 3 formationer mot Mora. För inte kan jag tro att Harald kommer köra med Enström - Molinder - Forsberg i en formation.
VHedman blandade och gav en hel del, men det måste han väl få göra för att lära sig något. Däremot så tycker jag det är lite fel att sätta in han i BP