spud: Vad har modo för dyra spelare tro? Tror knappast att någon av hemvändarna har någon jättelön precis, å några sjärnor utöver har vi väl inte?
Ja ja skit samma..
oscaaaar: När ska harri avgå?
När ska hållberg,molinder,warg,snellman,kurvinen,hedin och halva styrelsen sparkas?
När ska man försöka scouta bättre spelare?
När ska man våga satsa på kvalifiserade och något dyrare spelaköp?
När ska ledningen sluta tillåta lagfester dagar före matcher?
När ska man börja jobba som ett desperat lag?
DETTA E FAN DE VÄRSTA I KÄMPAVÄG JAG SETT, INTE EN JÄVEL SOM GER 100%
NuMo: Jag orkar inte ens skriva mer numo! Men jag tycker det är tämnligen pinsamt att vara modoit nu?
NuMo: Enligt uppgift har modo haft lagfest i dagarna...
Kan ha med det att göra?!
shack matt 3-0
Nu var denna match förlorad, nu är väl bara frågan hur mycket förnedringen kommer bli?
6-1 låter rimmligt
PS. Byt ut morisson för han är värdelös
NuMo:Helt sant, känns som om hedin plötsligt fått självförtroende, =)
NuMo: Ja man lär väl tyvärr få se det när det blir paus. Ack va jag hade hoppats på en bra start.
Sen måste jag säga att jag redan stod upp och skrek när Svarten la passet förbi målvakten.
Frisco: Skit i datumet, vi fattar att matchen är i morrn ;)
Däremot tycker jag man kan ställa molinder el. snellman åt sidan å låta tommy wargh spela forward där ist. Wargh ska inte spela back det har vi sett flera gånger, däremot som forward gör han det mycket bra, mycket bättre än molinder och snellman.
Linköping - MODO Hockey Cloetta Center 4 - 2
MODO Hockey - HV 71 Swedbank Arena 1 - 5
MODO Hockey - Linköping Swedbank Arena 3 - 5
Djurgården - MODO Hockey Hovet 7 - 0
Frölunda - MODO Hockey Scandinavium 6 - 1
Brynäs - MODO Hockey Läkerol Arena 1 - 2
Luleå - MODO Hockey COOP Arena 4 - 2
Skellefteå - MODO Hockey Skellefteå Kraft Arena 4 - 0 and counting...
Vi hör rykten om lagfester, vi vet att tempot på modos träningar är lågt och vi vet att vi köpt en ny målvakt som inte klarar av att hålla klubban i isen.