bisterfinnen: Faktiskt började Sondell oroväckande stabilt igår, men ju längre matchen led, desto mer lidande blev man som supporter.
Nu borde väl ekonomiansvarige, och Freddan, ha slutat räkna pengar snart och börja fundera på att värva lite spelare. Snart är det återbetalningsdags av 50% av summan, för inte sjutton blir det något slutspel med det här laget som verkar klara av att spela fokuserat i max en period.
Poffa: Jag är möjligen ordförande i ESMÄK.
Så om Sondell varit väck så skulle det ha blivit 2-2 igår. Möjligen. Hade vi haft en ES-målvakt dessutom hade det blivit 2-0.
Lumber Jack: MHK:s ordförande har sagt sitt.
Själv hävdar jag att både Södertälje, Luleå och Frölunda (Honken är helt värdelös) har större problem på målvaktssidan. Svedberg bör även i fortsättningen få chansen, så länge vi inte hittar någon i Markström-klass eller bättre.
Ser vi istället till att ta bort Sondell så kommer antalet baklängesmål minska med ungefär 1 i snitt per match. Det skulle göra susen för vårt GAA.
Wayne Gresky: Vi har utan tvekan ES sämsta målvakter. Är du och Poffa nöjd med det så får det stå för er. Jag tycker vi är värd något bättre.
Icing-Ove: Annars tycker jag det verkar som Svedberg, med skillnad att fyllot är något snabbare upp från isen.
Vi måste värva en målvakt, en som åtminstone kan vinna en av 36 matcher åt oss. Idag skulle Svedberg definitivt ha tagit ett av de två första målen. Ja, en riktigt elitseriemålvakt tar båda dessa. Utfrysning av Malek funkar inte så nu får Freddan försöka att på något annat sätt lösa målvaktsfrågan. Det går inte att ha en lovande andremålis som förstekeeper.
Salle: Här är Sondells match i sångform. Börjar bra, men sen...
http://www.youtube.com/watch?v=xeBrjaohiJUVisst sa Arto att han var säker att det foten som spökade för Foppa?