1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

506644 inlägg · 4103 ämnen

Conny Strömberg

« · 1146571 · » Till forumet

Sv: Conny Strömberg
Paddan: The big Dog till MoDo
Undrar vad han tycker om tikar
Kommentera

Lumber Jack: Så var då SM-guld nr två klart.
Kommentera

Paddan: Åtminstone någon man kan lita på.
Kommentera

Lumber Jack: Och i andra nyheter idag:

"Conny Strömberg var i högsta grad delaktig i segern när Jesenice kvitterade till 1-1 i kvartsfinalserien mot regerande mästarna Salzburg."
Kommentera

bisterfinnen:

ASG!

Klockren kommentar!!!
Kommentera

Lumber Jack:

Bred käft och ett ego större än småland ?!
Kommentera

Frisco: Han är som ett armékök om torsdagar - leverar det alla förväntar sig.
Kommentera

Lumber Jack: Acroni Jesenic leder Österrikiska Ligan och Conny gör lite poäng den här säsongen också.

9 matcher 4 mål 9 ass 13 poäng
Kommentera

bisterfinnen: Han kan ta det senare i karriären.
Kommentera

Paddan:

Annars finns det ju alltid chans att bli poängkung i skotska ligan?!
Kommentera

Rekordtidigt har Conny Strömberg gjort klart med ny klubbadress. Han stannar kvar i Jesenice - som hårdsatsar nästa säsong.
- Det känns bra att ha signat nytt redan. Det är en bra liga och bra betalt också, säger Conny Strömberg till hockeysverige.se.

Conny Strömberg producerade 44 poäng (24 mål) på 41 matcher för Jesenice under säsongen.
Kommentera

Lumber Jack: Fantastiskt vilken poängkung denna man är.
Kommentera

Wayne Gresky: Har det länkats till denna intervju med Conny? Känns som att jag är ganska offside denna höst vad gäller det mesta.
Kommentera

Frisco: Det där med "spin-o-rama" är väl kanske något han lärt sig på hockeygymnasiet? Det finns iaf fler som gått där som vet hur det ska göras:

www.youtube.com/watch?v=ZFTV_zMtBBg&mode=related&search=

Det är dock möjligt att den senare lärt sig lite av en fd klubbkompis:

www.youtube.com/watch?v=SVNzup1aeLo

Hursomhelst så hävdar jag fortfarande att Conny åker bakåt och straffen borde därför underkänts.
Kommentera

AM: Den här länken visar också ett Connymål. Tack Xxxxx Xxxxxxxxx.
Kommentera

AM: Det går hit, det går dit, det går runt en liten bit, och den startar på ett kick.......
Kommentera

Wayne Gresky: Hmm, skål!
Kommentera

Tillbaka till Österrike!
...eller kanske snarare slovenien, men iaf den österrikiska ligan.

"Hokejiste Acroni Jesenic čaka jutri nov velik obračun v ligi EBEL, v goste Podmežaklo prihaja namreč tradicionalni tekmec s severne strani Karavank, beljaški VSV. Na ledeni ploskvi dvorane Podmežakla pa bo od ponedeljka naprej tudi Conny Strömberg, 31- letni švedski napadalec, ki bo na štiritedenskem preizkusu strokovno vodstvo HK Acroni Jesenice poskušal prepričati, da od njega lahko pričakujejo takšen učinek, s katerim bi lahko z 'železarji' podpisal pogodbo."
Kommentera

Salle: för lite pengar för conny.
Kommentera

Vad är detta... Ett land i Europa där Conny INTE spelat.

Nåja det kommer ju fler säsonger.

[url=www.aftonbladet.se/linkoping/article650495.ab]Olé olle[/url]
Kommentera

Frisco: Forza motorsport 2 är kul.Synd att man är så kass.Måste lära mig var bromsen är samt att bli lättare på gaspedalen.
Kommentera

Icing-Ove:

Tänk om det skulle vara den enda åtgärd som behövdes på Hasses texter...då skulle han kunna bli journalist!
Kommentera

Salle:
Conny's Konsum låter ju perfekt. Snart lika känt som Crocs. Det senaste jag hört är att Hasse A skall skriva Conny's memoarer, kan bli en succé (och hur bra som helst) om förlaget kommer ihåg att byta ut alla K i Konny först.
Kommentera

Icing-Ove: Han verkar ha sjungit ut för hockeysverige.se också...

"Strömberg kritiserar den tyska hockeyn där han lirat de senaste två säsongerna, med god framgång och tätplaceringar i poängligan båda åren.
Den gångna säsongen var han assist-bästa spelare i ligan, men i praktiken är det bara kanadensare som flyttas upp till DEL.

- Det är för mycket politik i Tyskland. Jag har blivit less på det. Kanadensarna har väldigt mycket fördelar, så har det alltid varit."
Kommentera

Icing-Ove: I länken står de Tik Tik Tik Tik
Rätt fint tycker jag oxå
Kommentera

Icing-Ove:
Och det är faktiskt Conny S som sjunger.....
Kommentera

Nä, nu lyssnar vi på en melodi inför nedräkningen av Timmys beslut. Det börjar närma sig, tick, tick, tick....
Kommentera

Bör betyda att han blir lagkamrat med Håkan Hjerpes son, om jag förstått saken rätt.
Kommentera

Frisco: Då verkar han ha bytt måltidsdryck. Från och med i höst blir det ett sexpack vodka.
Kommentera

Paddan:
Strömberg, Conny 35 11 45 56

Som alltid får Kingen vara med på en rad:
Johansson, Martin 35 8 17 25 +20
Fantastiskt!
Kommentera

Hawerchuk:

Synd att bangolfsäsongen är slut bara, annars kunde även City drygat ut sin kassa lite....
Kommentera

Paddan: Vilken tur då att Harrys och Statt fått tillbaka rättigheterna. Nu lär dom ju inte ha några problem att ta tillbaka förlorad omsättning.
Kommentera

Lumber Jack: Det verkar dröja ett tag tills Conny gör några fler poäng. Istället kanske han ser till att diverse etablissemang får förstärkning i krogkassan.

"Det blir ingen poängligaseger i 2.Bundsliga för Conny Strömberg. Istället kommer han få tillbringa ett antal veckor på svensk mark den närmaste tiden efter att ha åkt på en tung knäskada i bortamatchen mot forna DEL-laget Kassel.
- Jag åkte på en arseltackling av Mike Pellegrims och kommer missa minst sex veckors spel. Jag åker hem till Sverige för rehab, säger Strömberg till Hockeycentralen."

Kommentera

Lumber Jack: Tala om utdelning igår för Sockerconny.

"Strömbergs Essen vann med 12-3 och han själv svarade för två mål och fem målgivande passningar.
Totalt har det blivit 10 mål och 29 assist på 18 matcher och för första gången toppar han nu poängligan, tre poäng före Craig Streu."
Kommentera

En klassiker finns att beskåda på denna länk, beskåda och njut!
Kommentera

Paddan: Efter en trög start så har Bjästas finest äntligen vaknat till. 12 matcher och hyfsade 25 (6+19) poäng.
Kommentera

Frisco:

Förstår det. Kommer han hem måste de förresten bygga en pub i spelargången också.

Kommentera

Poffa: Verkligen. Då ska jag ha tröja #24 varje match i fortsättningen.
Kommentera

Frisco:

Så nu väntar ni Conny-lovers bara på ett pressmeddelande från MODO Hockey?

Kommentera

Paddan: Cannibals åkte ur liga-2 slutspelet med 4-3 i matcher.
Kommentera

Frisco:

Har Socker-Conny suttit i TV-master och kastat puckar? Snacka om att han är puckad.

Kommentera

Poffa: Vilket liv. Sitta uppe i TV-master och kasta apelsiner.
Kommentera

Frisco:

Det Socker-Conny gör med en hockeypuck kan jag göra om med en apelsin.

Kommentera

AM: Ett fantastiskt hockeymål. Man nästan förstår Poffas skriverier om målet. Han är avundsjuk stackarn. Hockey kontra korpen i plastboll. En back bira på en dag kontra två folköl på en hel helg.
Kommentera

« · 1146571 · »