Lumber Jack: Det verkar dröja ett tag tills Conny gör några fler poäng. Istället kanske han ser till att diverse etablissemang får förstärkning i krogkassan.
"Det blir ingen poängligaseger i 2.Bundsliga för Conny Strömberg. Istället kommer han få tillbringa ett antal veckor på svensk mark den närmaste tiden efter att ha åkt på en tung knäskada i bortamatchen mot forna DEL-laget Kassel.
- Jag åkte på en arseltackling av Mike Pellegrims och kommer missa minst sex veckors spel. Jag åker hem till Sverige för rehab, säger Strömberg till Hockeycentralen."
Lumber Jack: Tala om utdelning igår för Sockerconny.
"Strömbergs Essen vann med 12-3 och han själv svarade för två mål och fem målgivande passningar.Frisco:
Förstår det. Kommer han hem måste de förresten bygga en pub i spelargången också.
Frisco:
Så nu väntar ni Conny-lovers bara på ett pressmeddelande från MODO Hockey?
Frisco:
Har Socker-Conny suttit i TV-master och kastat puckar? Snacka om att han är puckad.
Frisco:
Det Socker-Conny gör med en hockeypuck kan jag göra om med en apelsin.
Lumber Jack:
Fyllbulten snubblar fram, lyckas återfå balansen och med löftet om gratis öl en hel vecka för varje mål han gör så lyckas han tråckla in den bakom en målvakt som knappt skulle platsa i Svedjeholmen.
Snacka om bedrift.
Och det är faktiskt Conny S som sjunger.....