1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

509400 inlägg · 4107 ämnen

Det gick väl ganska bra ändå..

« · 238101 Till forumet

Det gick väl ganska bra ändå..
Ja, det gick väl bra ändå, med det spelarmaterialet vi hade inför säsongen osv, men det är svårt att tänka i dom banorna just nu, allt känns så jävla surt. Vad kan man säga om nyförvärven? Ja, dom kanske inte var så bra. Damgaard var i mina ögon den bästa, Wilde var väl bottennappet (Har han kontrakt över nästa säsong?). Tobias Enström det klara uttropstecknet, här finns det potential. Kan Lewerström komma tillbaka...? Kan ju bli intressant att se vad han kan prestera under en coach som inte säger "Jag vet inte en enda sak som du är bra på" (Har frågat honom själv).

Men nu gäller det bara att blicka framåt, för en gångs skull så kanske vi inte tappar så många spelare, och om Högardh och Staal stannar så ser det ljust ut inför nästa säsong. (Dom kanske kan lära Lehtinen att inte ta så många utvisningar, också)

Intressant att se vad Karlin kan göra. Jag tror att han kan bli en mycket bra elitseriespelare om han håller sig skadefri.

Men ni kommer väl ihåg vad som hände för 2 år sen, vi åkte ut i kvarten mot Luleå, börjar träningen tidigt och kommer till final. Kan detta upprepas?

Tills dess, Forza Modo!
Kommentera

« · 238101