1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507072 inlägg · 4104 ämnen

DIF - MODO

« · 305374 Till forumet

Sv: DIF - MODO
Björn VII:

I'm in!
Kommentera

Poffa: Vad är det?

De tröstar oss modofans väldigt mycket i alla fall, kommentatorerna. Hade det varit Frölundas så hade det nog fnissat hela tiden.
Kommentera

NuMo:

Ah, they're in!
Kommentera

Frisco: Tala om det för alla på icq och Msn och mail och så........
Kommentera

Björn VII:

www.smisk.us/~marcus/index.php

Ska man använda.
Kommentera

Björn VII:

Jag loggade in för 90 minuter sedan utan problem. Det är snarare så att det handlar om DBT.
Kommentera

knaskamilla:

Inte scim heller, ingen kommer in som inte är inloggad 24h/dygn, tycks det.
Kommentera

knaskamilla: Har du märkt samma sak. Jag har förmedlat adressen i alla fall. Sen får vi se om det hjälper.
Kommentera

Poffa:

Jag skojade.

Salle:

Ja, nu när du säger det...

Förresten så verkar det som att LJ inte kommer in på SpS. Kan inte någon hjälpa stackar'n?
Kommentera

knaskamilla: Hirsch förstås...
Kommentera

knaskamilla:

Varför då? Och vilken?
Kommentera

Poffa: [färg=#FF0000]Jag är också glad att jag kan lyssna på hockey live[/färg]

Bra!!
Kommentera

NuMo:

Köp en målvakt!
Kommentera

NuMo: Modo är värdelösa. Helt värdelösa. Förstärk laget!
Kommentera

NuMo: FAAAAAN!!!
Kommentera

Frisco:

Duktiga? Hallå, farfar. Jag tror du lyssnar på en annan match.

Jag är också glad att jag kan lyssna på hockey live. Däremot är jag inte nöjd med de som kommenterar...

4-0 till DIF. Lintner...
Kommentera

Frisco: Du har fel. Jag gör ju hela tiden antydande klagomål på Modo.
Kommentera

Poffa: Jag tycker de är duktiga, speciellt honan. Jag är jätteglad att jag kan lyssna på hockey live.
Kommentera

Frisco:

Kan man gör annat? Du tar alltid de i försvar trots att de är värdelösa.
Kommentera

Frisco:

Man måste väl få ha kul! Förresten så verkar det som att hon kan mer hockey än honom. Fast jag har ju bara precis börjat lyssna, så vad vet väl jag...
Kommentera

knaskamilla:

Men hon har inte någon potential och det är ju viktigt...:)
Kommentera

Trenollunderlägeochnibaraklagarpåkommentatorerna. Skärp er.
Kommentera

NuMo: Någon som har adressen till tjuvkika?
Kommentera

Poffa:

Nåväl, jag skulle inte ha gjort det bättre själv...men fan vad roligt det är att klaga! ;) Hon verkar lite sympatisk, den där kvinnan i alla fall.
Kommentera

NuMo: Det visade sig att det mesta som kommentatorerna sa, vilket jag grundade mina antaganden på var felaktigt. Nu har Modo i alla fall spelat av sina numerära överlägen.
Kommentera

knaskamilla: Denna skulle man ha spelat in och använt som kursmaterial... I hur man ICKE skall vara i radio
Kommentera

knaskamilla:

Jag tror det. Men kan de inte sina egna spelare så kan man väl kanske inte begära att de skall klara av MODO:s spelare.

Dessutom blir de så upptagna med att se vad som händer att de glömer att prata långa stunder...
Kommentera

Hihihi. Vad roligt - de fick börja om BAKOM egen zon. Är det utanför sargen?
Kommentera

Poffa:

Hjälp. Är det min utrustning det är fel på, eller är ljudet VÄLDIGT brusigt? Sa han just "ljusan milo"?
Kommentera

Frisco: Jaha, då lyckades Werna få en 2+2. Det var ju precis vad som behövdes nu. Har man gett upp den här matchen redan? Jaha. man kompencerar med att fylla DIF-utvisningsbåset. Bra. Men Modo kan ju inte spela fem mot tre.
Kommentera

Frisco:

Får jag klaga på att de sa "här kommer två djurgårdare och två modare i en två mot två-händelse..." eller att de sa "43 minuter kvar av powerplayet för MODO"?
Kommentera

Frisco:

Men herregud, klart man ska kunna uttala finska namn som elitseriekommentator!
Kommentera

Poffa: Men ska du börja klaga på kommentatorernas uttal på Finska. Nästan värre än Knas.
Kommentera

Poffa:

De kanske kommer in och läser här snart?
Kommentera

Salle:

Kan någon berätta för ToveLove att Lehtinen uttalas med che-ljud?

3-0 till DIF genom Lintner...
Kommentera

Frisco: "Han ser rätt bra ut den där Thörnfelt...Berg... Gren. Thörn."

Påläst var ordet Bill.
Kommentera

Salle: Tack för det:-) Klarar mig bra utan menuer. Däremot inte utan bortamål i kalaskulan.
Kommentera

Frisco: :-))

Du vinner kvällens solidaritetspris för den insatsen
Kommentera

Frisco:

Som sagt, jag tror det är en hel del som inte funkar som det skall för tillfället.

Jag har däremot fått upp menyerna...:)
Kommentera

Poffa: Jag hade menyerna uppe men varför inte testa en uppdatering tänkte jag. Nu har jag de inte.
Kommentera

NuMo:

Jag får inte upp de menyerna heller.

Frisco:

Vad det gäller kommentatorerna kan jag bara säga en sak. PATETISKT!! Det är banne mig roligare att lyssna på en tryckluftsborr än att höra de där två mala på i dåtid.

Ännu mer patetiskt blir det då man läser intervjun med Tove (tjejen som kommenterar) på hockeyligan.se. Hon skriver att hon brukar vara påläst på lagen. Men hon kan ju inte ens Djurgårdens spelare. Nä, Love och Tove får allt skärpa sig ett par snäpp för att åtminstonde få en geting av fem möjliga. Fortsätter de så här så får de på sin höjd en lite fluga.
Kommentera

NuMo: Nej inga toppmenyer för mig heller...
Kommentera

NuMo: Nu ska jag ta mig en kopp paustea på rent cricketvis.
Kommentera

Frisco: Inte är de så jättebra, men trevliga.

Är det fler som inte får upp övre menyerna? Tjuvkika t.ex. Just nu har jag blivit tvungen att öppna den framen på en egen sida.

Modo verkar helst vilja ligga under med tre mål, alla vet ju hur svårt det är att leda med tre mål.
Kommentera

Helt ok kommentatorer. Däremot är 2-0 till Djurgår´n mycket sämre.
Kommentera

Hawerchuk: Ja, men vi får ju i alla fall veta att det blir mål. Tyvärr i fel mål.
Kommentera

Men haha det var bland det mest dåliga jag hört, släpper dom in vilka som helst till att bli kommentatorer...
Kommentera

Nu verkar det var att vara lite segt här på SpS.

MoDo checkar hårt och långt upp i banan, trots 1-3-1. De kanske inte spelar det ikväll. Kanske de spelar 1-1-2-1 eller 2-1-3 eller nått.
Kommentera

Frisco: Nu har jag skickat en fråga till radiopratarna så får vi se om de klarar av att svara på den. Jag antar att ni vet frågan..
Kommentera

DIF - MODO
Nu kör vi!!!
Kommentera

« · 305374