1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 519797 inlägg · 4121 ämnen

DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00

Sv: DIF vs Det Stora Stockholmskomplexet, lördag 17/1 kl 16.00
Modoante: Jag lovar. - Förlåt!!! ;-)

MODOJohan: ...och förlåt till dig också Johan då jag misstog mig och trodde att du och Modoante var samma person...

Kontentan av det hela blev ju att jag trodde att du istället för att bara erkänna att just korrekturläsning inte är en dum idé försökte hitta något annat att kritisera... ...ja du förstår... ...och ja, ovanstående mening blev väl lång. ;-)

Skall försöka upphöra med att inläggsmässigt vara så stingslig.
Behöver få sex tror jag. :-)

pratarn:  hörru skål ;)

Berka: Du har så rätt, så rätt. (drömmer mig bort)

...zzzZZZ* tenkrat,susse,mza,mps,timander,pärrsinen,hedman *ZZZzzz...

Oj, så skoj det skulle bli. :-)

Hoppas drycken är riktigt gammal och fin samt att den väl finner sin plats i strupen på dig.

God fortsättning på helgen nu och ladda era batterier så tar vi nya tag till veckan.

pratarn:En famous med en isbit och en grolsch =) Absolut desamma

pratarn: Det är mig angenämt som jag utbringar en skål i form av öl från USA: Skål för att vi egentligen borde tillhörar toppen av serien. Skål för att vi egentligen är för bra för att ligga 9:a respektive 8:a i serien. Denna säsong är en mellansäsong för vad som komma skall inför nästa. Låt oss hoppas att Timrå och Modo slipper undan kvalserien. Slutspel är en bonus. Let us bury the hatchet =)

MODOJohan samt alla andra: SUCK!!! Var är whiskey'n och ölen när man frestas av er på detta sätt. Har ni närmare till systemet eller är ni bara bättre på prioritering & framförhållning, månne?

Jag har en herrans massa likörer hemma men inga paraplyer och liknande trams som skall sättas dit.

Gin samt vodka i massor har jag också men ingen läskig blask som alla recept föreskriver.

Punsch och oyzo finns även det men vi har varken midsommar eller grekisk grisfest på gång så, vad gör man?

Går törstig och suktar efter sex, eller? ;-)

Den här nyheten från åfficijella är värd att fira.

"Mattias Timander tvingades utgå i den första perioden men var tillbaka i spel redan i period två.
Det är ingen fara för "Timmy" som fick en smäll på sitt knä där han har ett specialskydd. Efter att man rättat till skyddet så var det grönt för fortsatt spel."

Modos statistik mot DIF i Stockholm är direkt pinsam. Man har ju gett upp innan man ens kommit dit.

Svenskaspel hade satt ett odds påhemmaseger på 2,30 eller något liknande. Idiotiskt att man inte sålde huset och satte hela slanten på det. Det är ju ett överodds utan dess like.

Bremberg. Vafan är han fridlyst eller vad är det?

NuMo: Inte för att vara en... en MODO seger mot DIF är ungefär som du hade hockeyfrilla eller NuMo hade kort hår... Eller ännu värre Poffa utan Hood.

Bjuder på mig själv också med en en hemma seger med vinst på 350kr :-)

Kort hår skulle ju vara "Statsvetaren" Lumber Jack. Förresten Ni kan lämna igen Westerlind nu.

65selander: J18 lyckades vinna iallefall...

hockeymagasinet.fpgroup.se/cldoc/hm/nyheter/20128.htm

Kanske A laget skulle ta några tips från J18

MODO-match i S-holm slutar ofta med förlust om man tittar bakåt.

Det känns bra att MODO inte behöver möta DIF i kvarten. Jag menar att DIF inte kommer dit. Skulle DIF ta sig till slutspel, så är de knappast bland de 4:a första.

Tippar att MODO blir 6:a ev 7:a och blir valda av FBK eller HV.

Bissett19: Jag sa komplex, du sa höga hus. Vi verkar eniga med Rindell.

Han ryktas bort från sin nuvarande klubb något att satsa på?

Poffa: Känns inte omröstningen här bredvid lite väl nattstånden nu? Kan vi inte rösta om, vilka nya shots de ska ta in i Bank-barerna? Eller annat av vikt?

zigge: På A svarar jag C och på B vet jag inte.

« · 1113705