Steken84:
Svartvadet gör nog det han kan, det tror jag i alla fall. Man får inte speciellt mycket om man har en femtioöring, två knappar och en smält chokladbit på fickan.
Sponsorjakten går dock dåligt. Vi behöver en livs levande shejk.
ULTIMAVICI:
Som det ser ut nu så räckte inte ökningen. Varenda passning sitter ju fel, det är ju nästan så att Modospelrna ramlar i sina försök att fånga och få kontroll på pucken efter varje pass.
J F K:
Hoppas de ökar måtten på anfallszonerna till nästa säsong så att vi får lite mer tid på oss i PP.
Steken84:
Det är rätt uppenbart att MoDo gav upp för länge sedan. Räcker med att titta på tränarna och Svartvadet för att förstå att så är fallet.
"Vi får helt enkelt spela av matcherna."
I rest my case.
Steken84:
Vi ger inte upp i alla fall, men det räcker ju att Frölunda gör som de gjorde nu. Ta en extrasnurr så står modoiterna på hälarna plötsligt.
modomille:
Vi med men jag tycker vi har förtvivlat svårt med tajming i i lagdelar och samarbete. Vi bjuder på omställningar till Frölunda som skulle kunna försegla vårt öde den här matchen.
NuMo:Tycker inte heller om han. En av dom som har svårt att dölja sin glädje när Frölunda gör mål.
Vilken billigt utvisning
Jag har extremt svårt för den där kommentatorn. Tänk om han kunde hålla käft varenda gång han pratade, vad skönt det skulle vara.
J F K:
Ja, det är en gåta hur han kan ha blivit så kass. Det snackades ju om hans fantastiska psyke, men jag börjar undra. Kör med Reideborn tills visare.
MODO Hockey (White) | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4th Line | 44. Grundström, Carl | 17. Flanagan, Kyle | 10. Skröder, Per-Åge | |||||
29. Persson, Dennis | ||||||||
3rd Line | 13. Nordgren, Niklas | 14. Öhman, Victor | 27. Öberg, Peter | |||||
57. Djuse, Emil | 3. Lehtivuori, Joonas | |||||||
2nd Line | 31. Possler, Gustav | 62. Hari, Janos | 70. Smolenak, Radek | |||||
38. Torp, Nichlas | 41. Hedman, Oscar | |||||||
1st Line | 23. Nättinen, Joonas | 26. Påhlsson, Samuel | 11. Önerud, Simon | |||||
77. Roche, Travis | 5. Ahnelöv, Jonas | |||||||
Goalies | 37. Reideborn, Adam | |||||||
30. Ullmark, Linus | ||||||||
Extra Players | 36. Ottosson, Axel (CE) | |||||||
|